Більше інформації за посиланням: wym-1605785134195

30.10.2020 р. Відбулося засідання педагогічної ради на тему "Змішане навчання : сутність та переваги у сучасному світі", на якому були розглянуті моделі змішаного навчання і їх підвиди, переваги та недоліки кожної моделі . Педагоги поділилися ідеями ,як краще налагодити особистий контакт із учасниками освітнього процесу, розподілити навчальний матеріал.

ХОРОСТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» м.ХОРОСТКІВ вул. Незалежності, 17 м. Хоростків, , 48240 тел. (03557) 5-14-10, 5-13-96 E-mail: khorostkiv.2@gmail.comКодЄДРПОУ 23594723



НАКАЗ

м. Хоростків

Про організоване закінчення 2019/2020 навчального року

Відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про освіту», статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25 березня 2020 року № 338-р, пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2019року № 332 «Деякі питання проведення в 2019-2020 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.12.2019р. за № 1247/34218, наказу МОН України № 463 від 30 березня 2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти,у2019/2020 навчальному році», листів МОН України від 23.03.2020 № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», від 31.03.2020 № 1/9-182 «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти», від 16.04.2020 № 1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року», наказу відділу освіти сімї, молоді та спорту Хоростківської міської ради від 13.05.2020 р.№ 24-од «Про організоване закінчення 2019/2020 навчального року»

НАКАЗУЮ:

1.Завершити 2019-2020 навчальний рік 29 травня 2020 року відповідно до структури, визначеної опорним закладом на початку навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів.

2.Педагогічним працівникам користуватися графіком складеним заступником директора з навчально-виховної роботи Бігус Т.М., та завідувачами філій для проведення тематичних та підсумкових контрольних робіт за другий семестр , з метою запобігання перевантаження школярів.

3.Звільнити учнів 4, 9 класів від проходження ДПА відповідно до наказу МОН України № 463 від 30 березня 2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти» у 2019/2020 навчальному році».

4.До 05.06. 2020р. видати підсумкові накази за результатами дистанційного навчання, враховуючи виконання освітніх програм та навчальних планів, оформити рішення педради щодо переведення учнів до наступних класів у школі та філіях та випуску 9 класів у школі

5.Перевести до наступного класу учнів, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період карантину та розробити для кожного з них індивідуальні навчальні плани щодо засвоєння пропущеного навчального матеріалу (індивідуальний навчальний план затверджується директором до початку наступного навчального року).

6.До 01.07.2020р. організувати роботу з дітьми, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період карантину за індивідуальним навчальним планом.

7.При зарахуванні і переведенні учнів школи та філій до наступних класів керуватись наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016.

8.При поданні в умовах карантину документів, необхідних для зарахування у 1, 5, 10 класи, керуватися листом Міністерства освіти і науки України від 31 березня 2020 року № 1/9-182.

9.Продовжити термін прийому заяв щодо зарахування учнів до 1, 5, 10 класів школи та філій до 15 серпня 2020р.

10.Організувати режим прийому документів та їх копій, дозволити їх подавати електронною поштою у сканованій формі без електронного цифрового підпису. Вхідні документи, надіслані у такий спосіб, реєструвати окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника та адресата (п. 8 розділу IV Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти, затвердженої наказом МОН України від 25 червня 2020 року № 676);

11. На офіційному сайті опорного закладу оприлюднити покрокову інструкцію про зарахування дітей до 1, 10 класів.

12.Забезпечити підготовку, проведення та участь педагогів у ЗНО на базі опорного закладу у 2020 році.

13.Забезпечити проходження ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання особам, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти, з трьох предметів: української мови; математики або історії України (учні, які для проходження ДПА вибрали другим навчальним предметом історію України, можуть вибрати третім навчальним предметом математику і навпаки); один із навчальних предметів на вибір: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова (англійська, або німецька, або іспанська, або французька), математика, історія України та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2019року № 332 «Деякі питання проведення в 2019-2020 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.12.2019р. за № 1247/34218.

14.Зарахувати результати ЗНО як результат ДПА за освітній рівень повної загальної середньої освіти випускникам старшої школи на основі відомостей, які надійдуть до закладу освіти в електронному вигляді, засвідчених електронним цифровим підписом Українського центру оцінювання якості освіти.

15.Рішення про нагородження претендентів Золотою або Срібною медалями прийняти на спільному засіданні педагогічної ради та ради опорного закладу, оформивши наказом директора опорного закладу, відповідно до наказу МОН України від 17.03.2015 № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31.03.2015 за № 354/26799.

16.Внести оцінки за ДПА в додаток до свідоцтва про повну загальну середню освіту .

17.Надати право на підставі рішення педагогічної ради опорного закладу та відповідного наказу пройти атестацію в строки, визначені опорним закладом (але не раніше 01 вересня 2020 року), за завданнями, укладеними опорним закладом, учням (вихованцям), які не змогли через поважні причини взяти участь як в основній, так і додатковій сесіях ЗНО з певного навчального предмета, результат якого зараховується як оцінка за ДПА, надавши відповідні довідки, згідно наказу МОН № 246 від 19.02.2020 року.

18. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Бігус Т.М до10 червня 2020р. розробити і затвердити графіки видачі випускникам 9 класів свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, вручити документи про здобуття освіти учням-випускникам індивідуально, з урахуванням необхідності дотримання протиепідемічних вимог.

19.Провести в онлайн-режимі засідання педагогічної ради для прийняття рішень щодо проведення семестрового, підсумкового оцінювання, механізмів зарахування, відрахування та переведення учнів для здобуття повної загальної середньої освіти, графіків заповнення класних журналів, видачі свідоцтв про здобуття базової середньої освіти випускникам 9-х класів, завершення навчального року з урахуванням наявної епідеміологічної ситуації в Україні до 15.05.2020 року.

20.Повідомити учнів та їх батьків про способи оцінювання, право на коригування, апеляцію семестрової та підсумкової оцінки з предметів та канал зв’язку, який буде використовуватися учителем одного класу до 18.05.2020 року;

21. На педагогічній раді прийняти рішення щодо зарахування, відрахування та переведення учнів для здобуття повної загальної середньої освіти до 01.07.2020 року

22.Вчителям школи та Карашинської та Хлопівської філій:

22.1.До 15 травня 2020р. укласти гнучкий графік дистанційних перевірних робіт та усних опитувань.

22.2.До 10 червня 2020р. завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів згідно календарно-тематичного планування, після прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо послаблення карантинних обмежень.

22.3.До 05.06. 2020 р. виставити річні оцінки у класні журнали у період не пізніше 6 робочих днів після завершення другого семестру.

22.4.Після карантину організувати додаткові консультації для учнів 11-х класів із предметів, які вони обрали для проходження підсумкової атестації у формі ЗНО.

22.5.Під час організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання в умовах карантину підсумкове оцінювання (тематичне, семестрове та річне) здійснювати віддалено, із використанням цифрових технологій для всіх здобувачів освіти денної, індивідуальної та екстернатної форми навчання за допомогою платформи Google Classroom месенжерів (Viber, Facebook), відеоінструментів Skype, Zoom.

22.6.Використовувати для оцінювання учнів синхронний режим:

-виконувати письмові роботи (перекази, твори, ессе, диктанти) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom; месенжеру Viber .

-здійснювати усні форми контролю (усний переказ, читання напам’ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проектів, тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom месенжеру Viber, індивідуально, або в групах.

22.7.Використовувати для оцінювання учнів асинхронний режим:

-виконувати завдання на платформі Google Classroom;

-виконувати письмові роботи (перекази, твори) у текстовому редакторі Word або у зошитах та надсилати вчителю файли з виконаними завданнями електронною поштою, одним із месенжерів (Viber, Facebook) або іншими засобами зв’язку (за відсутністю технічних засобів навчання або доступу до мережі інтернет);

-писати диктанти з використанням аудіо або відеозаписів, створених та надісланих вчителем;

-знімати на відео або записувати аудіо усних відповідей та надсилати файли вчителю засобами електронного зв’язку.

22.8.Проводити додаткове усне опитування учнів за допомогою одного із засобів телефонного або відео зв’язку за необхідності.

22.9.Повідомляти результати (у разі неавтоматизованої перевірки робіт) індивідуально після здачі робіт всіма учнями, не оприлюднюючи список оцінок учнів всього класу у групі;

22.10.Способи оцінювання та канал зв’язку, який буде використовуватись учителем і учнями одного класу повідомляється учням та їх батькам заздалегідь.

22.11. До 20.05. 2020р. оцінити учнів, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин, провівши семестрову контрольну роботу.

22.12.До 25 травня 2020р. завершити підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів 1-11 класів опорного закладу та філій , учнів які знаходяться на індивідуальній формі навчання: Сеньк О.Д., Кравець Р.Ю., Василенька Т.М., Купчак П.В.

22.13.Підсумкове оцінювання учнів який здобувають освіту за індивідуальною формою здійснити за допомогою технологій дистанційного навчання месенжера Viber, відеоінструментів Skype, Zoom.

22.14.За відсутності засобів Інтернет-зв’язку, зворотній зв’язок з учнями підтримувати в телефонному режимі, а виконані завдання отримувати поштою.

22.15. Контрольні, практичні, тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записувати в класному журналі без зазначення дати їх проведення. Зміст уроків записувати з нумерацією у правій частині журналу із зазначенням дат.

22.16.Річне оцінювання виставляти з урахуванням результатів очного навчання у першому семестрі, січні-березні 2020 року та результатів дистанційного навчання в період карантинних обмежень.

22.17.Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-11-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно.

22.18.Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній навчальний рік (період карантину).

22.19.Класним керівникам 1-2 класів опорного закладу школи та філій . завершальне підсумкове оцінювання у 1-2-х класах НУШ здійснювати шляхом заповнення свідоцтва досягнень учнів за результатами виконаних ними робіт та спостережень. Для оцінювання динаміки особистісних досягнень учнів скористатися своїми щоденниками спостережень, які велися до початку карантину та додатково залучити батьків до заповнення свідоцтва досягнень учнів. Форми щоденників спостережень, орієнтовні шкали для самооцінювання, бланки свідоцтв досягнень надано у таких документах:

· наказ МОН від 20 серпня 2018 року № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»;

· наказ МОН від 27 серпня 2019 року № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»;

22.20.До 15 червня 2020р. класним керівникам 9 класів опорного закладу оформити свідоцтва про здобуття базової середньої освіти.

22.21 Класним керівникам 3-8, 10 класів школи та філій. заповнити табелі навчальних досягнень учнів після проведення семестрового та річного оцінювання та надіслати в електронному вигляді з подальшим врученням оригіналу документа на початку нового навчального року.

22.22.Звільнити у 2019/2020 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти. У відповідних документах про освіту робити запис «звільнений(а)».

22.23.З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у 2019/2020 навчальному році не проводити масові заходи із залученням учасників освітнього процесу, у тому числі свято Останнього дзвоника та випускний вечір.

23.Заступникам директора з навчально-виховної роботи Бігус Т.М.,Говенку Д.Р., заступнику директора з виховної роботи Музиці І.М., завідувачу Карашинської філії Пилипі М.М., завідувачу Хлопівської філії Довбуш О.Ф., забезпечити інформування педагогічних працівників, батьків, учнів, громадськість з питань закінчення навчального року.

23.1.До 15 червня 2020р.здійснити контроль за оформленням документів класними керівниками про закінчення навчального року та документів про здобуття початкової, базової та середньої освіти.

23.2.Завідувачу бібліотеки Глинській О.В., розмістити даний наказ на офіційному сайті школи

24. Контроль за виконання даного наказу лишаю за собою.

Директор школи - Г.Ю.ВОРОНА

З наказом ознайомлені: Т.М.Бігус, Д.Р. Говенко, І.М. Музика, М.М. Пилипа, О.Ф. Довбуш

ХОРОСТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» м.ХОРОСТКІВ вул. Незалежності, 17 м. Хоростків, , 48240 тел. (03557) 5-14-10, 5-13-96 E-mail: khorostkiv.2@gmail.comКодЄДРПОУ 23594723

НАКАЗ

м. Хоростків

Про прийом дітей до 1-х класів у 2020 році

На виконання законів України ,,Про освіту”, ,,Про повну загальну середню освіту”, ,,Про захист персональних даних”, Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 ,,Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів”, Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти та науки України від 16.04.2018 № 367, листа Міністерства освіти та науки України від 31.03.2020 № 1/9-182 ,,Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти”, листа управління освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації від 27.04. 2020 № 02-16/1076-99 ,,Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року”, та наказу відділу освіти , сімї, молоді та спорту Хоростківської міської ради від 29.04.2020р. № 14-г «Про прийом дітей до 1-х класів у 2020 році», з метою реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», забезпечення доступності здобуття загальної середньої освіти та організованого прийому дітей до 1-х класів

НАКАЗУЮ:

1.Вчителям Ярошуку П.М., Гладій Г.І., Байрак Г.Є., Вельган Н.В. :

1.1.Розпочати прийом дітей до 1-х класів з 30 квітня по 31 травня 2020 року

1.2.Провести широке інформування громадськості й батьків майбутніх першокласників про порядок прийому дітей до 1-х класів та територію обслуговування, що закріплена за закладом загальної середньої освіти;

1.3.У період карантину гнучко організовувати режим прийому документів та їх копій, зокрема дозволити їх подавати електронною поштою у сканованій формі без електронного цифрового підпису. Інформація про такі зміни має бути доведена до відома населення з використанням веб-сайтів та інших комунікаційних засобів;

1.4.Проводити зарахування дітей до початку і впродовж навчального року виключно на вільні місця;

1.5.Після зарахування дітей до закладу освіти їх розподіл між класами здійснювати в межах нормативу наповнюваності класів, визначеного Законом України ,,Про повну загальну середню освіту”;

1.6.Зарахування дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивного класу проводити на підставі доданого до заяви про зарахування висновку про комплексну (чи повторну) психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (чи витягу з протоколу засідання психолого-медикопедагогічної консультації);

1.7. Оприлюднити з дотриманням Закону України ,,Про захист персональних даних” список зарахованих до перших класів учнів (із зазначенням лише їх прізвищ) на інформаційному стенді закладу освіти, також на офіційному сайті опорної школи

1.8.Надати до відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту інформацію щодо кількості 1-х класів, зарахованих до них учнів до 15 червня 2020 року;

1.9.Не допускати збирання додаткових даних про дитину та її батьків або осіб, які їх замінюють, зокрема, будь-яких даних, що свідчать про розвиток дитини та її готовності до навчання в закладі освіти тощо;

1.10.При обранні освітніх програм забезпечити безоплатність повної загальної середньої освіти, зокрема підручників та посібників;

1.11.Видати наказ про зарахування усіх дітей до 1 класу до закладу освіти якщо кількість заяв не перевищує загальної кількості місць у першому (перших)класі (класах) (п. 2 розд. ІІ Порядку) не пізніше 1 червня 2020 р.

2.Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Говенка Д.Р., завідувача Карашинської філії Пилипу М.М., завідувача Хлопівської філії Довбуш О.Ф.

Директор школи - Г. Ю.ВОРОНА

З наказом ознайомлені : Д.Р. Говенко, .М. Пилипа, О.Ф.Довбуш

Поради практичного психолога на час карантину

У сучасному бурхливому житті стрес – настільки поширене явище, що не варто пояснювати його значення. Але потрібно враховувати, що у вирі теперішніх подій під впливом великої кількості негативної інформації та закінчуючи просто власним баченням того, що відбувається (людині властиво додумувати, додавати і інтерпретувати по-своєму отриману інформацію і у такий спосіб вганяти себе у страх, паніку і дуже часто це стають не керовані нами процеси), таким чином щодня ми перебуває у стані тривоги і коли стрес стає хронічним, унаслідок постійного перенапруження наші захисні функції організму знижуються, ослаблюється імунітен і відбувається вже негативний вплив і на організм і в цілому на психіку людини. Задля збереження свого фізичного та психічного здоров'я важливим є уміння долати стреси.

Рекомендацій звісно може бути безліч, але хочеться виділити основні які будуть найдієвішими на сьогоднішній день:

1. НАМАГАЙТЕСЯ ПРИСТОСУВАТИСЬ ДО ДЖЕРЕЛ СТРЕСУ

Перегляньте ставлення до проблеми. Оцініть стресові ситуації з позитивної точки зору. На даний момент є можливість побути дома, більше часу приділити своїм рідним, переробити домашні справи які давно очікують на вас, почитати книги і попереглянути низку фільмів.

2. ПРИЙМАЙТЕ СПОКІЙНО РЕЧІ, ЯКІ НЕМОЖЛИВО ЗМІНИТИ

Спокійно сприймайте неминуче.На жаль, ми не можемо зарадити чи змінити такі стресори, як смерть, серйозне захворювання чи економічна криза в країні. У таких випадках найкращим способом подолання стресу буде прийняти речі такими, як вони є, ніж протестувати проти ситуації, яка не зміниться.

Не намагайтесь управляти некерованим.Багато речей у житті знаходяться поза нашим контролем, особливо поведінка інших людей. Замість того, щоб перейматися такими речами, зосередьте свою увагу на тому, що вам підвладне, наприклад, ваша реакція на проблему і дія.

3. ЗНАЙДІТЬ ЧАС ДЛЯ ВЕСЕЛОЩІВ ТА РЕЛАКСАЦІЇ

Самоконтроль та позитивне ставлення до життя допоможуть вам легко витримувати всі виклики долі. Якщо ви регулярно знаходите час на відпочинок, вмієте посміятися над собою, ви будете готові зустріти стресові ситуації у різні періоди життя.

Покращити настрій допоможуть:1.Прогулянки пішки;2.Спілкування з природою;3.Заняття спортом;4.Тепла ванна й ароматерапія;5.Улюблена книга і трав’яний чай;6.Домашні тварини;7.Праця у саду чи на городі;8.Курс масажу;9. Улюблена музика чи комедія ;10.Спілкування із друзями;11.Вчіться релаксувати

4. ЗРОБІТЬ ЗДОРОВ’Я СТИЛЕМ ЖИТТЯ

Підвищити стійкість організму до стресу можливо, зміцнивши ваше фізичне здоров’я. Зверніть увагу на всі складові здорового способу життя.

Регулярна зарядка. Фізична активність відіграє вирішальну роль у боротьбі з наслідками стресу. Знайдіть принаймні 30 хв часу на заняття спортом тричі на тиждень: займайтеся вдома!. Найкращими вправами для зменшення накопиченої напруги та стресу є аеробні заняття (швидка хода, біг, прогулянки на велосипеді, плавання, танці, аеробіка).

Здорове харчування.Слідкуйте за тим, що ви їсте, і наскільки корисним це є для вашого організму. Збалансована за вітамінним та мінеральним складом органічна дієта краще підготує організм, аби впоратися зі стресом. Розпочинайте день зі сніданку, не нехтуйте обідом та зберігайте енергію та ясність розуму протягом дня разом зі збалансованими та поживними органічними стравами.

Здоровий сон– життєво важливий стан мозкової діяльності, під час якої зникає стан внутрішнього напруження та роздратування, відновлюються втрачені сили та поліпшується настрій. Медики вважають, що дорослій людині, аби відпочити і почувати себе сповненою енергії, необхідно спати 7-8 год. на день. В іншому випадку почуття втоми лише збільшить ваш стрес.

Як заспокоїтись після перегляду новин?

Для того, аби опанувати негативні емоції які виникли після перекладу або прочитання новин, психологи радить кілька простих та дієвих вправ:

  • Відійдіть від комп’ютера чи телевізора. Встаньте рівно. Кілька хвилин виконуйте дихальну вправу: вдихаємо протягом трьох секунд, потім затримуємо дихання на дві секунди, і повільно видихаємо протягом чотирьох секунд.
  • Погудіти паровозиком. Відійдіть від комп’ютера чи телевізора. Складіть губи трубочкою і видайте протяжний звук "Уууууу", подібний до звучання паровозу.
  • Відійдіть від комп’ютера чи телевізора. Випийте води. Подихайте. Дайте собі відповідь на питання: "яку інформацію я зараз отримав?", "Що зі мною відбувається?", "Що мені хочеться робити?". "Зазвичай у відповіді на питання "Що робити?" включається один з імпульсів виживання: хочеться або бігти, або боротися, руйнуючи все навколо, або завмерти. Якщо хочеться бігти – закрийте очі, і уявіть, як ви біжите, ніби лань або будь-яка інша тварина, яка вам подобається. Якщо хочеться боротися і порвати всіх – візьміть папір (рушник, олівець, щось таке, що не шкода) і рвіть".
  • Відійдіть від комп’ютера чи телевізора. Перерахуйте вголос:п'ятьпредметів, які ви бачите;чотиризвуки, які чуєте;тривідчуття у тілі;двазапахи, які зараз відчуваєте таодинсмак. Ця вправа дає можливість повернутися у реальність, відволіктись від тривожних фантазій та заспокоїтись.
  • Підійдіть до вікна і вголос дайте собі відповідь на питання "Що ти бачиш?". "Якщо ви на роботі і вам незручно перед колегами говорити вголос – значить ви близькі до реальності. Людині, яка повністю занурилися світ своїх тривожних фантазій, буде абсолютно фіолетово, хто і що про вас подумає. Побачити, що відбувається за вікном – люди гуляють, машинки їздять, дощ падає – допомагає розділити фантазії і реальність", – пояснюють психологи.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 406 від 16 березня 2020 року

Про організаційні заходи для запобігання
поширенню коронавірусу COVID-19

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року№ 211, на підставі пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, беручи до уваги статтю 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Указ Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-coV-2», підпункт 2 пункту 13 Положення про Функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 листопада 2016 року № 1400, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2016 року за № 1623/29752, та враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я,

НАКАЗУЮ:

1. Керівникам органів управління у сфері освіти обласних, Київської міської державної адміністрації, керівникам закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової перед вищої, вищої та післядипломної освіти, а також керівникам підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управлінняМіністерства освіти і науки України (далі - МОН), в межах компетенції на період карантину забезпечити:

· дотримання заборони проведення освітніх, культурних, спортивних та інших масових заходів та відвідування закладів освіти її здобувачами;

· проведення інформування здобувачів освіти та працівників щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання;

· проведення у закладах освіти профілактичних та дезінфекційних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19;

· відтермінування проведення атестації працівників закладів освіти та проведення засідань відповідних атестаційних комісій;

· режим підвищеної готовності підсистеми навчання здобувачів освіти та працівників діям у надзвичайних ситуаціях відповідно до підпункту 2 пункту 13 Положення про функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 листопада 2016 року№ 1400, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2016 року за № 1623/29752;

· припинення відряджень працівників до МОН, окрім випадків нагальної необхідності та за попереднім погодженням з керівництвом МОН;

· листування з МОН шляхом використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади або шляхом надсилання сканкопій листів на електронну адресуmon@mon.gov.ua.

2. Керівникам установ освіти і закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти на період карантину забезпечити:

· виконання освітніх програм закладів освіти, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти її здобувачами, та у виняткових випадках шляхом ущільнення графіку освітнього процесу, а також виконання працівниками закладів освіти з іншої роботи (організаційно-педагогічної, методичної, наукової тощо) (крім закладів дошкільної, позашкільної освіти та установ освіти);

· запровадження гнучкого (дистанційного) режиму роботи працівників закладів освіти відповідно до Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 04 жовтня 2006 року № 359;

· обмеження направлення здобувачів освіти та працівників у поїздки потериторії України та за кордон; не проводити екскурсійні поїздки;

· припинення запрошення іноземних громадян на навчання або проходження стажування та прийом іноземних делегацій;

· перенесення засідань спеціалізованих вчених рад;

· проведення відповідними службами комплексу робіт щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, а також необхідного температурного режиму у закладах освіти;

· виконання рішень тимчасових обласних протиепідемічних комісій.

3. Керівникам структурних підрозділів МОН, керівникам підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління МОН, на період карантину:

1) скасувати або відтермінувати проведення запланованих нарад, заходів державного контролю (нагляду), перевірок, атестаційних та акредитаційних експертиз;

2) призупинити проведення особистого прийому громадян посадовими особами;

3) визначити працівників, відповідальних за опрацювання кореспонденції, що надходить через СЕВОВВ та офіційні електронні адреси.

4. Керівникам структурних підрозділів МОН на період карантину:

1)визначити та затвердити перелік осіб, які можуть працювати дистанційно, забезпечивши при цьому належні результати роботи;

2) забезпечити проведення робочих нарад, надання інформації працівниками структурних підрозділів громадянам за допомогою доступних засобів зв'язку та телекомунікацій.

Наради, що потребують особистої участі учасників, проводити лише за розпорядженням керівництва МОН;

3)надавати особисто дозвіл на видачу одноразових перепусток відвідувачам МОН.

5. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) на період карантину:

1) забезпечити належні технічні умови для виконання роботи працівниками структурних підрозділів МОН;

2) посилити контроль за санітарно-профілактичними заходами та пропускним режимом у адміністративних будівлях МОН.

6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України від 12 березня 2020 року №392 «Про забезпеченням виконання профілактичних і протиепідемічних заходів».

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Т. в. о. Міністра Юрій ПОЛЮХОВИЧ

ХОРОСТКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ вул. Князя Володимира, 17, м. Хоростків,48241, тел .(03557) 5-11-48, E-mail:osvitahorostkiv@gmail.com Код ЄДРПОУ 42622787

НАКАЗ м. Хоростків

11.03. 2020 року № 17-од

Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції,спричиненої коронавірусом СОVID-19 на території Хоростківської міської ОТГ

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2020 року № 93-р ,,Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом СОVID-19’’, класифікаційних ознак Надзвичайних ситуацій, затверджених наказом МВС України від 06.08. 2018 № 658, з урахуванням пункту 7 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03. 2004 № 368, Державного класифікатора надзвичайних ситуацій (ДК 019:2010), затвердженого наказом Держстандарту України від 09.10.2010 №417, рішення позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11 березня 2020 року протокол №8, наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 11.03. 2020 № 60-од ,,Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом на території Тернопільської області’’, розпорядження Хоростківського міського голови від 11березня 2020 року №90 ,,Про заходи запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом СОVID-19на території Хоростківської ОТГ’’

НАКАЗУЮ:

1. Керівникам закладів освіти Хоростківської міської ОТГ:

1.1. Призупинити освітній процес у закладах дошкільної та загальної середньої освіти з 12 березня 2020 року по 03 квітня 2020 року.

1.2. Обмежити проведення масових заходів на відповідній території. Термін – до 03.04. 2020 року.

1.3. Забезпечити інформування батьків, учнів про тимчасове призупинення навчальних занять з 12 березня 2020 року по 03 квітня 2020 року.

1.4. Посилити контроль за проведенням санітарно-гігієнічних заходів щодо особистої гігієни, питного режиму, вологого прибирання приміщень із застосуванням дезінфікуючих засобів, режиму провітрювання тощо.

1.5. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків, учнів щодо необхідності своєчасного звернення до сімейного лікаря у разі виявлення симптомів захворювання інфекцією, спричиненою коронавірусом СОVID-19.

1.6.Передбачити заходи щодо організації освітнього процесу учнів закладів освіти, використовуючи можливості дистанційної освіти та онлайн-тестування.

1.7. Організувати з учнями 11 класів посилене дистанційне навчання з метою підготовки до ЗНО.

1.8. Здійснювати виконання навчальних планів і програм з 12 березня по 03 квітня 2020 року за рахунок ущільнення навчального матеріалу та проведення занять в онлайн-формі.

1.9. Розмістити на офіційних сайтах закладів освіти тематичні завдання за навчальними програмами відповідно до календарно-тематичного планування.

Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник відділу Ольга МЕЛЬНИК

Кiлькiсть переглядiв: 735

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.