1 клас

Математика

1.Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка(с.98).

2.Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач(с.99).

3.Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач.

4.Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв’язування задач(с.101).

5.Вартість. гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач(с.102).

6.Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач(с.103).

7.Повторення вивченого матеріалу(с.104-105).

8.Нумерація чисел першої сотні. Читання і записування чисел у межах 100. С. 106

9.Додавання і віднімання круглих .двоцифрових чисел. С. 107

10.Додавання виду 60+4, 5+30. Обчислення вартості покупки. С.108.

11.Віднімання виду 48-8, 48-40. (С. 109).

12.Обчислення на основі нумерації.Складання задач.Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків (с. 110).

13.Складання задач за малюнком і числовими даними (с. 111).

14.Порівняння виразу і числа.Розв'язування задач(с. 112).

15.Повторення вивченого матеріалу (с. 113-114).

16.Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою (с. 115).

17.Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від'ємника (с. 116).

18.Додавання круглих чисел у межах 100(с.117).

19.Додавання виду 45+30. (С. 118).

20.Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа (с. 119).

21.Віднімання виду 45-20. Побудова відрізків. Розв'язування задач (с.120).

Я досліджую світ

1.Чому Сонце на Землі-найголовніше?(с.48).

2.Чому без повітря немає життя?(с.49).

3.Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?(с.50-51).

4.Де міститься вода?(с.53-54).

5.Мої досліди. Які властивості має вода?(с.55).

6.Чому нам потрібна вода?(с.56).

7.Що означають слова “земля”і ”грунт”?(с.58).

8.Який склад має грунт? (с.59-60).

9.Чому кажуть,що робочий грунт-"батько"врожаю? (С.61).

10.Якими бувають рослини? (С.63-64).

11.Як вивчати будову рослин? (С.65).

12.Як розрізняти дерева,кущі й трав'янисті рослини? (С.66).

13.Мої спостереження.Якими бувають культурні рослини? (С.68).

14.Яку користь культурні рослини приносять людям? (С.69).

15.Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? (С.70-71).

Українська мова

1.Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів “Тарас Григорович Шевченко”,” Леся Українка”(Ч.2,с.55).

2.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

3.Буква” ща”, позначення нею звукосполучення[шч].Читання складів ,слів. Опрацювання віршів К. Перелісної “Дощик”, ”Різнокольоровий дощик” (за В.Полинюк) (Ч.2,с.56-57).

4.Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

5.Закріплення звукового значення букви ” ща”. Опрацювання оповідання В. Сухомлинського” Яке щастя?”(Ч.2,с.58).

6.Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

7.Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту” Удома краще”(за Т. Волгіною) (Ч.2,с.59).

8.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

9.Звук ф, позначення його буквою еф. Читання складів , слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко “Жираф”(Ч.2,с.60-61).

10.Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень,слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

11.Закріплення звукового значення букви еф. Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту “Вистава малюнків “( Ч.2,с.62-63).

12.Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею.Складання й записування речень.

13.Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту “Фунікулер у Києві”(Ч.2,с.64-65).Робота з дитячою книжкою.

14.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

15.Звуки [дз],[ дз’], позначення їх буквосполученням” дз”. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного “Дзвіночки”(Ч.2,с.66).

16.Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

17.Відпрацювання злитої вимови звуків[ дз] ,[дз’]. Опрацювання вірша Грицька Бойка” Горобець” та оповідання” Лісовий майстер”( за Ю. Старостенком) (Ч.2,с.67).

18.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Побудова і записування речень.

19.Звук [дж],позначення його буквосполученням"дж".Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша"Джміль"(Ч.2,с. 68).

20.Письмо буквосполучень дж,Дж,слів із ними.Словниковий диктант.Записування речень.

21.Закріплення звука [дж],буквосполучення"дж".Опрацювання тексту"Цілющі джерела"(Ч.2,с.69).

22.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень,поданих друкованим шрифтом.

23.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71).

24.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктування.

25.Апостроф.Вимова і написання слів з апострофом.Опрацювання тексту "П'ятеро ",вірша "Маю десять пальців я..."(Ч.2,с.72-73).Робота з дитячою книжкою.

26.Написання складів та слів з апострофом.Звуковий аналіз слів.Пояснювальний диктант.

27.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер "(Ч.2, с.74).

28.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

29.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів"Я навчився вже читати...","Книжка"(Ч.2,с.75).

30.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Написання буквосполучень та речень.Вибірковий диктант.

31.Алфавіт.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Опрацювання вірша"Буква"Я"". (Ч. 2,с.76-79).

32.Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень.

33.Читаю і відгадую загадки .Загадки.Складання загадки про тварину.Опрацювання текстів" У лісовій школі","Солодке слово"(Ч. 2,с.80-81).

34.Речення.Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.Робота з деформованими реченнями.

35.Читаю і слухаю дитячі пісні.Українська народна колискова.Дитячі народні пісні "Зайчику,зайчику...","Два півники".Українська народна пісня. "Вийди,вийди,сонечко"(Ч. 2,с.82-83).

36.Вчимося відповідати на запитання.Складаємо речення.Складання розповіді про школу.

37.Читаю лічилки. "Раз метелик, Два жучок..."."Місяць жмурить..."."Десять,дев'ять, вісім,сім..."(Ч.2,с.84-85).

Англійська мова

1.Моя улюблена їжа.С.80,81.Прописати літеру Nn С.у прописі 27

2.Я маю... С.82.Прописати літеру Оо с. у прописі 29

3.Меню.С.85.Прописати літеруPp с. у прописі 31.

4. Мій сніданок.Повторити вивчені слова, літери.

5. Дозвілля.Прописати літери Qq,Rr

6. Я вмію... Я не вмію...Опрацювати с.96.Прописати літери Ss,Tt.Повторити с.94

7. Літери Y,Z.Розучення англійського алфавіту, впр.5 с.99.Читати впр.6,7 с.99.

8.Почуття.Вміння.Читати впр.5,6 с.100.Опрацювати відповідні сторінки в прописі.

9. Візит до зоопарку. Я можу бачити...Повторення назв тварин.Читати впр.4,5 с.101.Опрацювати відповідні сторінки у прописі.

10.ABC вечірка.Повторення вивчених літер алфавіту,віршиків.

11. Час історій.Читати с.102

12. Повторення вивченої теми.

2 клас

Математика

1. Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником. Виконати завдання с.126-127 №773,774

2. Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником.

3. Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач. Виконати завдання с.127-128 №781,782.

4. Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. Виконати завданння с.128-129 №789,790.

5. Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею. Виконати завдання с.129-130 №798,799.

6. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником. Виконати завдання с. 130-131. №806,807.

7. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником.

8. Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач. Виконати завдання с.132-133 №815,816.

9. Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Виконати завдання с. 133-134 №824,825.

10. Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. Виконати завдання с. 135-136 №833,834.

11. Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Виконати завдання с.136-137 № 842,843.

12. Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

13. Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7.Периметр квадрата. Розв‘язування задач. Виконати завдання 851, 852,с. 139; вивчити таблицю ділення на 7.

14. Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв‘язування і порівняння задач. Виконати завдання 859, 860, с. 140.

15. Складання за схемою добутків з першим множником 8 . Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв‘язування задач.Виконати завдання 869, 870, с. 141;вивчити таблицю множення числа 8.

16. Розв‘язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника.Виконати завдання 879,880, с. 142.

17. Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. Виконати завдання 888, 889,с.144; вивчити таблицю ділення на 8.

18. Знаходження невідомого дільника.Відновлення рівностей. Розв’язування задач. Виконати завдання 896,897, с.145.

19. Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач. Виконати завдання 906, 907, с.146.

20. Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. Виконати завдання 914, 915, с.148.

21. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра квадрата. Д/з: повторити таблиці множення і ділення.

22. Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9.Розв’язування задач. Робота з діаграмою . Виконати завдання 923, 924,с.149.

23. Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів.Розв’язування задач. Виконати завдання 932, 933, с. 151.

24. Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії.Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. Виконати завдання 941, 942, с. 152.

25. Закріплення вивченого матеріалу.Виконати завдання: скласти дві задачі на ділення, розв’язати їх і записати в зошит.

Українська мова

1. Складання речень із спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня.

Виконати завдання: дібрати споріднені слова до слів літо, літак, і скласти з ними 2 речення.

2. Розвиток зв’язного мовлення. Складання інструкції.

3. Спостереження за словами омонімічними коренями. Виконати завдання: скласти опис вербових котиків або котика (домашня тваринка)

4. Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови.

Виконати завдання: дібрати споріднені слова до слів праця, дружба.

5. Позначення кореня у спільнокореневих словах. Закріплення вивченого.

6. Речення. Розповідні речення. Розділові знаки в кінці речення.

Виконати завдання впр.305, опрацювати усно.

7. Розповідні речення.

Виконати завдання впр.312

8. Питальні речення. Розділові знаки в кінці речення.

Виконати завдання впр.315

9. Головні слова в реченні. Виконати: впр. 319.

10. Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами. Виконати: скласти 3-5 речень про весняні квіти. 3. Зв'язок слів у реченні. Виконати: впр.323.

11. Зв'язок слів у реченні. Виконати: впр.325.

12. Розвиток зв'язного мовлення. Робота з деформованим текстом. Виконати: впр. 327.

13. Встановлення зв'язку слів у реченні. Виконати: впр. 333.

14.Встановлення зв'язку слів у реченні. Виконати: впр.334.

15. Повторення і закріплення вивченого про речення. Виконати: впр. 337.

16. Узагальнення і систематизація знань про речення. Виконати: с.121, зробити 1, 2, 3 завдання письмово, 4, 5 - письмово.


Читання

1. Пісня.Виконати завдання с. 137

2. Робота з дитячою книжкою.

3. В. Сухомлинський «Соловей і жук»

4. Виконати завдання с.138, продовжити казочку.

5. Великдень. Л. Глібов «Христос воскрес».Виконати завдання с.122, підготувати відповіді на запитання до текстів.

6. Д. Чередниченко «Розмалюю писанку», і гра « Звію вінець».Виконати завдання с.123-124, розівчити гру

7. Вірш напам’ять Д. Чередниченко «Розмалюю писанку».Виконати завдання вивчити вірш.

8. Є. Горева " Кольоровий віршик". Виконати: с.131, виразно читати, дібрати кольорові слова. 2.Підсумковий урок за темою " Світ - велика писанка"

9. Матінка - земля. Марійка Підгірянка "Пробудження" Виконати: с.132, вивчити вірш напам'ять.

10. Робота з дитячою книжкою. Скринька сміху. Гуморески. Виконати: підготувати смішинки.

11. В.Сухомлинський « Яке щастя?» Виконати: скласти розповідь « Коли я буваю щасливим / щасливою?»

12. Д. Чередниченко «Яка стежка найкраща?»Виконати: інтонаційно читати. Розказати, де тобі подобається гратися.

13. Д. Павличко «Де найкраще місце на землі?» Виконати : вивчити вірш напам‘ять.

14. Б. Чепурко «Про мову». М. Чумарна «Чарівниця - мова». Виконати : виразно читати, вставляючи пропущені слова.

15. Колискові пісні. Виконати : с. 137, читати та переказувати.

16. В. Сухомлинський «Соловей в жук». Виконати : придумати продовження казочки.

17. Робота з дитячою книжкою. Літературні казки зарубіжних письменників. Виконати : прочитати казку зарубіжного письменника.


Я досліджую світ

1. Розвиток рослин навесні.

2. Збереження ранньоквітучих рослин.Виконати завдання с.91-92, опрацювати статтю

3. Виготовлення лепбука «Бережіть первоцвіти».Виконати завдання скласти розповідь про первоцвіти занесені до Червоної книги.

4. Рослини потрібні людям.

5. Як людина використовує рослини.Виконати завдання с. 93, опрацювати статтю

6. Праця звеличує людину.Виконати завдання с.94-95

7. Тварини навесні.

8. Свійські тварини. Виконати:с.99 -100, опрацювати статтю.

9. Домашні улюбленці. Виконати: скласти розповідь про домашнього улюбленця, намалювати малюнок. 3. Піклуюся про тварин. Виконати: скласти правила догляду за домашніми тваринами.

10. Екскурсія у весняний парк. ( Щоденна прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі.)

11. Малим комахам усе під силу. Виконати: с.101, опрацювати статтю.

12. Спостереження за комахами. Виконати: с.102, опрацювати статтю.

13.Як живуть мурашки? Виконати: скласти розповідь про життя мурашок.

14. Чи потрібно охороняти мурашок та мурашники? Виконати: скласти правила поведінки у природі .

Інформатика (у курсі "Я досліджую світ")

Тема. Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі.

Тема. Пристрої, що полегшують роботу людини.

Тема. План виконання завдання. Планування в нашому житті

Англійська мова

1.Дитяче меню.Повторити слова.Опрац.с 89.Вик.пис.впр.5 с.89

2.Купую овочі а магазині. Опрацювати с.90

3.Я люблю банани.Опрацювати с.91.Викон.письмово впр.4 с.91

4.Макс і Тім-друзі. Читати впр.2,4 с.92

5.Уподобання друзів. Повторити слова.Викон.письм.впр.6 с.93

6.Формування навичок читання.Опрацювати с.94,95

7 Мої мрії у спекотні дні.Прочитати історію с.94,95Працювати на відповідній сторінці у робочому зошиті.

8 Розваги з друзями.Опрацюватис.98,99.Працювати на відповідній сторінці у роб.зош.

9 Пори року та погода.Опрацювати с.100.Працювати на відповідній сторінці у роб. зош.

10. Яка пора року моя улюблена.Опрацювати с.101,також у робочому зошиті

11. Влітку маємо канікули.Опрацювати с.102,також у робочому зошиті.

12. Одяг Трейсі.Опрацювати с.103,також у робочому зошиті.Сторінки зошита не вказую,оскільки не маю перед собою.Будь ласка,зорієнтуйтеся самостійно.

13.Діагностична робота з говоріння

14. Час історій.Опрацювати с.108.Опрацювати відповідну сторінку в друкованому зошиті.

15. Діагностична робота з письма.

16. Робота над своїм портфоліо.Виготовити книжечку з одягом для ляльки.

17. Діагностична робота з теми"Пори року та погода"

18. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу

3 клас

Українська мова

1. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. С. 146-147, вивчити правила. Виконати вправи 357 ( усно ), 358, 359 ( письмово )

2. Вправи на визначення роду і числа прикметників. Прикметники-антоніми. С. 148-149. Виконати вправи 363 (усно), 360, 364 (письмово)

3. Прикметники-синоніми. Розбір прикметника як частини мови. С. 150-151. Виконати вправи 367 (усно), 365, 368 (письмово)

4. Вживання прийменників у прямому і переносному значеннях. Складання розповідей за малюнками і опорними словами. С. 151-152. Виконати вправи 370 (усно), 371, 373 (письмово)

5. Спостереження за роллю прикметників у загадках. Колективне складання твору-міркування. С. 153-154. Виконати вправи 376 (усно), 378 (письмово)

6. Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови. Складання усної розповіді. С. 154-155. Виконати вправи 380 (усно), 381, 383 (письмово).

7. Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. С. 157-158.Виконати вправи 389 (усно), 391 (письмово).

8. Розпізнавання дієслів у реченнях. Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. С. 159-162.Виконати вправи 393, 396 (усно), 394, 397, 398 (письмово).

9. Дієслова-синоніми. Редагування тексту. С. 162-163.Виконати вправи 400, 403 (письмово).

10. Дієслова-антоніми. С. 163-164.Виконати вправи 405, 407 (письмово).

11. Вживання дієслів у переносному значенні. Складання розповіді. С. 163-164.Виконати вправи 408 (усно), 410, 412 (письмово).

12. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико-логічними значеннями дієслів. С. 165-166.Виконати вправи 415 (усно), 416, 417 (письмово).

13. Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту-спостереження. С. 166-169.Виконати вправи 419 (усно), 421, 422 (письмово).

14. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. С. 169-170. Виконати вправи 424 (усно), 425, 426 (письмово).

Математика

1. Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого та другого степенів. С. 135-136. Виконати завдання 887, 892, 893

2. Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення. Задачі на ділення суми на число. С. 135-136. Виконати завдання 900, 902, 903.

3. Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв'язування рівнянь. С. 136-137. Виконати завдання 911, 912, 913.

4. Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії. С. 137-138. Виконати завдання 920, 921, 922.

5. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії. С. 138-139. Виконати завдання 927, 931, 932.

6. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин. С. 140-141. Виконати завдання 937, 941, 942.

7. Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії. С. 141. Виконати завдання 944, 950, 951.

8. Поняття частини. Утворення частин шляхом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2 - 4 дії. С. 144 - 145.Виконати завдання 959, 961, 962.

9. Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. С. 145-146.Виконати завдання 969, 971, 972.

10. Поняття "чисельник", "знаменник". Риска дробу як знак ділення. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. С. 147-148.Виконати завдання 979, 980, 981.

11. Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. С.148-150.Виконати завдання 984, 992, 993.

12. Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами. С.150-151.Виконати завдання 997, 1002, 1003.

13. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. С. 152-153.Виконати завдання 1007, 1010, 1011.

14. Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. С. 154-155.Виконати завдання 1018, 1020, 1021.

15. Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. С.155-157.Виконати завдання 1024, 1029, 1030.

16. Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2-4 дії. С.157-158.Виконати завдання 1037, 1038, 1039.

17. Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини. С.159-160.Виконати завдання 2, 3, 9, 10.

Природознавство

1. Гриби - живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі. Опрацювати с. 121-123 (підруч.), с. 42-44 (друк. зош.)

2. Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини. Опрацювати с. 126-127 (підручник), с. 44-45 (друк. зош.)

3. Охорона рослинного і тваринного світу. Опрацювати с.129-131 (підручник), с. 46 (друк. зош.)

4. Червона книга України. Опрацювати с. 131-134 ( підручник), с. 46-47 (друк. зош)

5. Заповідники. Ботанічні сади. Опрацювати с. 134-138 (підручник), с. 48 (друк. зош.)

6. Заповідні території рідного краю. Опрацювати с. 138-141 (підручник).

7. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини. Нервова система.Опрацювати с.142-144 (підручник), с. 49 (друк. зош.)

8. Опора тіла і рух. Опорно-рухова система.Опрацювати с. 144-146 (підручник), с. 49 (друк. зош.)

9. Травна система.Опрацювати с. 149-150 (підручник), с.50 (друк. зош.)

10. Харчування. Правила здорового харчування. Практичне завдання: аналіз запропоновано раціону харчування ( або складання раціону здорового харчування).Опрацювати с.151-153 (підручник), с. 51 (друк. зош.)

Літературне читання

1. Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. Т. Шевченко " Не цурайтесь того слова...". А. Лотоцький " Малий Тарас чумакує" с. 130-134

2. Дитячі роки Тараса Шевченка. О. Іваненко " Тарас у наймах" с. 134-135

3. Вчитайся, вслухайся в Шевченкове слово! Т. Шевченко " Село! І серце одпочине...", " І досі сниться: під горою...", " Тече вода із-за гаю..." Вивчити напам'ять вірш на вибір. С. 135-138

4. Читаючи Шевченка. В. Сухомлинський "Сонце заходить" с. 138-139.

5. Ознайомлення з життям і творчістю Якоба та Вільгельма Грімм. Сила чарів. Брати Грімм "Шипшинка" (скорочено). С 142-146.

6. Ознайомлення з життям і творчістю Карло Коллоді. К. Коллоді "Пригоди Піноккіо" (уривок). С. 146-152.

7. Творчість Астрід Ліндгрен. А. Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху" (уривок). С. 152-157.

8. Традиції українського народу. За В. Скуратівським "Благослови, мати, весну зустрічати!". С. 159-161.

9. Казка природи. Т. Коломієць "Березень". Прислів'я. С. 162.

10. Ознайомлення з життям і творчістю Михайла Стельмаха. М. Стельмах "Гуси-лебеді летять" (уривок із повісті). Прислів'я. С. 163-164.

11. Квітень усьому лад дає. В. Ткаченко "Квітень". Прислів'я. С. 165.

Англійська мова

1.Котра година?Діалогічне мовлення.Опрац.с.104,105.Напис.впр.5 с.105

2.Розпорядок дня мого друга.Вдосконалення навичок читання.Чит. Впр.1 с.106.Викон.усно впр.5 с.107

3.Мій вчорашній день.Опрац. Впр.1 с.108.Чит.впр.4 с.109

4.Мій вчорашній день.Опрац.с.110,111.Викон.пис.впр.5 с.111.

5.Плани на майбутнє.Ознайомитися з лексикою впр.1 с.124.Читати впр.2 с.124.Виконати письмово впр.5 с.125

2 У селі.Опрацювати с. 126,127.Виконати письмово впр.4 с.127

3 Плани на літо.Опрацювати с.128,129.Виконати усно впр.3 с.129

4 Плануємо подорож.Опрацювати впр.1 с.130.Читати впр.2 с.130

5 Літо з родиною.Опрацювати с.132,133.Читати впр.3 с.133.

6.Відпочинок та дозвілля.Ознайомлення з лексикою.Читати впр.2 с.120.Вживання теперішнього часу.Виконати письмово впр.5 с.121

7. Відпочинок та дозвілля моїх друзів.Опрацювати нову лексику с.122.Вживаня майбутнього часу.Прочитати впр.3 с.122.Виконати усно впр.4с.123, письмово впр.5 с.123

8. Плани на майбутнє.Вдосконалення навичок читання.Ознайомлення з лексикою с.124.Читати та відшукати відповідні малюнки впр.2 с.124.Виконати усно впр.4 с.125.Виконати письмово впр.5 с.125

9. У селі. Вдосконалення граматичних навичок.Читати впр.1 с.126.Виконати усно впр.2 с.127.Виконати письмово впр.4 с.127

10. Плани на літо.Розвиток навичок діалогічного мовлення.Опрацювати впр.1,2 с. 128.Виконати усно впр.4,5 с.129

11. Контроль аудіюіання.

12. Контроль читання.

13. Контроль письма.

14. Контроль говоріння

15. Підсумковий урок.

4 клас

Літературне читання

Літературні казки зарубіжних письменників. О. Пушкін. Казка про царя Салтана...(с.137-142).

Г. К. Андерсен. Гидке каченя.(с.144-150) - скласти план казки.

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела. (с.151-153) - стисло переказувати.

Людина починається з добра.

Вступ до теми. Життя і творчість Анатолія Костецького. А. Костецький "Мрія", "Спішу додому" - інтонаційно читати.

В. Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"- опрацювати, визначити головну думку твору.

Життя і творчість Всеволода Нестайка. В. Нестайко "Шура і Шурко" - опрацювати, скласти продовження оповідання.

Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна "Казка про друга" - опрацювати, стисло переказувати.

Гумористичні твори. В. Нестайко "Із сміхом треба бути обережним..." - дослівно переказувати.

Г. Малик "Мавпині іменини" - розіграти сценку за віршем (залучити рідних).

Грицько Бойко "Консультант", М. Сингаївський "Сміх для всіх" - інтонаційно читати вірші.

Українська мова

Спостереження за роллю дієслів у текстах. Впр.319, 322(письмово), впр.320, 321(усно).

Неозначена форма дієслова.

Впр.324, 326 (письмово), впр.323, 325(усно).

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами.

Впр.327, 329, 332, 334, 336, 338(усно). Впр.328, 331, 333, 335, 337, 339(письмово).

(06. 04 - 10. 04)

Майбутній час. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. Робота з прислів'ями.Вправи 341, 342, 345, 346 (усно);вправи 343, 344, 347, 348 (письмово).

Побудова речень із дієсловами теперішнього і майбутнього часу.

Впр. 349, 351(усно);

Впр. 350, 352 (письмово).

Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів.

Впр. 353, 355, 356 (усно);

Впр. 354, 358, 359 (письмово).

(13. 04 - 17. 04)

Визначення часу й числа дієслів. Редагування тексту.

Впр. 362, 365, 367 (усно);

Впр. 363, 364, 366, 368, 369 (письмово).

Дієслова на -ся. Вимова і правопис дієслів на -ся.

Впр. 372, 373 (усно);

Впр. 370, 371 (письмово).

(20. 04 - 24. 04)

Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань з теми.

Впр. 374, 375, 377 (письмово);

Впр. 376 (усно).

Прислівник як частина мови. Робота з прислів'ями.

Впр. 378, 379, 380 (письмово);

С. 166 - вивчити правило.

Математика

Множення і на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Виконати завдання 816, 825, 830, 836, 841, 857.

Розв'язати задачі 817, 822, 827, 834, 843, 850.

Ділення на розрядні числа. Розв'язування задач і рівнянь. Виконати завдання 861, 869, 877, 883, 885, 888, 892. Розв'язати задачі 862, 865, 871, 880, 887.

(06. 04 - 10. 04)

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух.

Завдання 895, 896 (усно);

Завдання 893, 897, 901 (письмово);

Розв'язати задачі 894, 898, 900.

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні. Розв'язування рівнянь.

Завдання 902, 903(1) - усно;

Завдання 904, 905, 909 - письмово;

Розв'язати задачі 906, 910.

Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач.

Завдання 911, 917 - усно;

Завдання 912, 913, 914, 919 - письмово;

Розв'язати задачі 915, 916, 920.

(13. 04 - 17. 04)

Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Завдання 921, 922 - усно;

Завдання 923, 927 - письмово;

Розв'язати задачі 924, 925, 926.

Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Завдання 929 - усно;

Завдання 930, 933 - письмово;

Розв'язати задачі 931, 932, 934.

Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Завдання 936 - усно;

Завдання 937,939, 941 - письмово;

Розв'язати задачі 935, 940;

Розв'язати рівняння 938.

Множення складених іменованих чисел на двоцифрові. Розв'язування і порівняння задач.

Завдання 942, 943 - усно;

Завдання 944, 949 - письмово;

Розв'язати задачі 945, 946, 948.

(20. 04 - 24. 04)

Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Завдання 950, 952 - усно;

Завдання 953, 957 - письмово;

Розв'язати задачі 954, 956, 958.

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух.

Завдання 959 - усно;

Завдання 960, 961, 964, 966 - письмово;

Розв'язати задачі 962, 963, 967.

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух і на знаходження площі.

Завдання 968, 969 - усно;

Завдання 970, 976 - письмово;

Розв'язати задачі 971, 972, 973, 975.

Природознавство

Корисні копалини України, їх види.( с.107-112) - опрацювати.

Водойми України. Рівнинні та гірські річки. (с.113-116).

Озера і болота. Штучні водойми.(с.116-119).

Чорне море. (с.119-121).

Рослинний і тваринний світ Чорного моря. (с.121-124) - опрацювати.

Азовське море. (с.124 - 125) - опрацювати.

Рослинний і тваринний світ Азовського моря. ( с. 125 - 127) - опрацювати.

Охорона та використання природних багатств водойм. (с.127 - 128 - підготувати навчальний проєкт за питаннями).

Ґрунти України, їх стан та охорона. (с.128 - 131 - опрацювати, відповідати на запитання).

Природні зони України. Карта природних зон (с.132 - 134).

С.133 - охарактеризувати за планом природну зону, у якій ми живемо.

Англійська мова

1.Громадські споруди.Опрац.с.137,138.Вивчити лексику впр.1 с.137

2.Громадські споруди.Прийменники місця.Опрацювати с.139,140.Вивч. Лексику с.139.Виконати усно впр.3 с.140

3.Моя вулиця.Розвиток навичок читання.Опрацювати лексику впр.1 с.143.Читати впр.3 с.144

4.Шукаємо дорогу в місті.Опрацювати лексику впр.1 с.146.Читати діалоги впр.2 с.146,147

5. Екскурсія у великому місті.Повторити вивчені слова.Читати впр.4 с.148.Працювати на відповідній сторінці у робочому зошиті.

6. Місце проживання.Читати впр.1 с.149, також на відповідній сторінці в робочому зошиті.

7. Подорож до Києва.Опрацювати с.154,155

8. Подород. Види транспорту.Опрацюватм с.156,157.Виконати письмово впр.5 с. 158

9. Вирушаємо у подорож.Опрацювати лексику на с. 160.Виконати письмово впр.4,5 с.162

10. Подорожуємо з користю.Опрацювати с163, 164.Працювати на відповідній сторінці у робочому зошиті.Сторінки робочого зошита не вказую,оскільки не маю перед собою. Зорієнтуйтеся, будь ласка, самостійно.

11. Подорож містом с.139-140 Виконати усно : впр.2 с.139

12. Вулиця , на якій я живу с.143-144. Виконати усно : впр.3 с.144. Вивчити слова

13.Як зорієнтуватися у незнайомому місті с. 146-148 Виконати усно : впр.2 с.146-147 Вивчити слова

14 . У подорож із картою с.149-150 Виконати усно впр . 1 с. 149.

15. Люблю подорожувати .с.156-159.Виконати усно : впр. 2 с.157.

16. На вокзалі с. 160-162.Виконати усно : впр. 1,2 с. 160.Виконати письмово : впр. 3. с. 162.

17. Люблю подорожувати . с. 163-165.Виконати усно : впр.2 с. 163. Вивчити слова

18. На вокзалі .Міські види транспорту.с. 166-168.Виконати усно: впр. 2. с. 166.Вивчити слова.

19. В аеропорту. с. 169-173.Виконати усно: впр. 1. с 169 , 5 с. 171.Вивчити слова .

20. Видатні місця Лондона . с. 174-178.Виконати усно : впр. 1 с. 174.Виконати письмово : впр. 2 с. 176.

21. Мої враження від подорожі. с.181-183. Виконати усно -впр. 1 с.181.

22. Ми любимо подорожувати. Підсумковий урок з теми с. 184-188. Виконати усно впр. 3. с. 187. Виконати письмово впр. 4 с. 188.

23. контрольне аудіювання.

24. Контроль читання .

25. Контроль письма .

26. Контроль говоріння .

Кiлькiсть переглядiв: 602

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.