Українська мова

Тема: "Звертання. Розділові знаки при звертанні.Параграф 32, с. 200-213.Вправи 363, 364 (письмово) с. 205

Тема:"Вставні слова, словосполучення, речення". Параграф 33 с. 214-217.Вправи 383(письмово) с.217, 389(письмово)с.219

Тема: Речення з відокремленими другорядними членами. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при них. Вивчити правила на с. 224, 225, 233, 234, 235, 238. Виконати вправи:407 (усно),410 (письмово),414 (письмово),415 (письмово),416 (усно),424 (письмово),429 (усно)

Написати твір -есе на тему : "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?" з використанням відокремлених членів речення.

Тема. Уточнювальні члени речення. Розділові знаки при них.Вивчити правила на с. 248-252.Виконати вправи 450, 451 (усно), 449, 452 (письмово).Дати усно відповіді на запитання на с. 253.

Тема.Повторення в кінці року відомостей про словосполучення і просте речення. Звертання. Вставні слова, словосполучення, речення. Відокремлення другорядні члени речення.Опрацювати с. 254 - 262.Виконати вправи 460, 461, 466 (усно) 462, 463, 468 (письмово).


Українська література

1Ніна Бічуя"Шпага Славка Беркути" .Вивчити основні дати життя і творчості письменниці (с. 142) .Прочитати уривки з повісті (с.143- 153).Дати відповіді на запитання у підручнику (с. 154 усно) .Характеристика образів повісті (усно)

2.Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Оповідання про свободу і неволю, дійсність та мрії.

1) Опрацювати матеріал про письменника В. Дрозда (с. 177)

2) Прочитати оповідання "Білий кінь Шептало". ( с. 177 - 185)

3) Виконати тестові завдання на с. 185 - 186 (письмово)

4) Виписати з оповідання В. Дрозда "Білий кінь Шептало" 7- 10 фраз, які навчають бути особистість.

3.Юрій Винничук. Повість - казка " Місце для дракона"

1) Записати у зошит основні дати життя і творчості Ю. Винничука (с. 187)

2) Прочитати уривки з повісті (с. 187- 194)

3) Дати відповіді на запитання на с. 197 (усно)

4.Валентин Чемерис "Вітька+Галька, або повість про перше кохання" Прочитати уривки повісті. .Дати відповіді на запитання с. 219-220у.Виписати у робочий зошит портретні характеристики Вітьки і Федька. Зробити тестові завдання на с. 234(у.)

5.В. Чемерис "Вітька+Галя, або повість про перше кохання". Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.с. 208 - 250

а)дати відповіді на запитання на с. 250 (усно)

б)скласти і записати по одній пораді героям повісті, щоб легше було виходити із складних і незручних життєвих ситуацій.

6. Позакласне читання.Є. Дудар "Слон і мухи", "Лісова казка", "Червона Шапочка".

7. Урок - підсумок.Бесіда про твори, які вивчалися протягом року.


Іноземна мова(Англійська мова)

1.Преса. Газети та журнали, які популярні в Україні. Опрацювати та вивчити лексику (с.186)*Виконати письмово.Впр.3,4,5 с.186 -187.Виконати проект шкільної газети у групах (3 -5 учнів)

2. Молодь та преса. Популярні видання серед молоді.Виконати письмово.Впр.6 с.188

3. Англомовна преса. Газети та журнали, які користуються популярністю серед Британців.Опрацювати та вивчити лексику (с.189).Виконати письмово.Впр.2 с.189

4. Достовірна та «жовта» преса.Виконати усно.Впр.3,4 (a) с.190 -191. Виконати письмово.Впр. 4(b) с.191.Практикування учнів у усному мовленні.Впр.5 с.191

5. Граматика. Часові форми. Виконання вправ.Виконати письмово.Впр. 1с.191.Впр.2 с.192.Впр.4 с.192.Виконати усно.Впр.3 с.192

6. Минулий, теперішній та майбутній час. Виконання вправ.Виконати письмово.Впр. 5,6,7 с.193 – 194

7. Новини. Телебачення та он - лайн засоби масової інформації.Виконати усно.Впр. 1,2 с. 194.Впр. 3(a,b,c) с.195

8.Видання, яке популярне серед підлітків у Україні.Виконати письмово.Впр. 4(а) с. 196.Підготувати розповідь про журнал, який подобається

9.Преса, яку читають рідні та друзі.Опрацювати та вивчити лексику (с.197).Підготувати ідею для створення шкільного журналу.Практикування учнів у читанні.Впр.8 с.198

10. Інформація. Розвиток навиків збору та вибору важливої інформації.Розповідати про місцеву газету або журнал (назва, тематика,актуальність поданої інформації).Підготувати повідомлення у місцеву газету (15 речень)

11.Географічний кругозір.Записати назви усіх континентів у словник .Виконати письмово впр.1(а) с.200,впр.2с.200 (дати відповіді на запитання)

12.Граматика. Вживання артикля «the».Вивчити правило с.201.Виконати письмово впр.3 с.201,впр.4 с.202.Виконати усно впр.5 с.202,впр.1 с.203 -204

13.Географічне положення та національні символи Ірландії.Підготувати розповідь – презентацію про Ірландію (розповідати про всі сфери : географічне положення, історія розвитку країни, політика, культура, національні страви та одяг, символіка країни, відомі місця в Ірландії).Виконати письмово впр.3(a,b) с.205,впр.4(a,b) с.205

14. Населення Великої Британії. Опрацювати інформацію у Інтернеті про міста: Ліверпуль, Манчастер, Брістоль,Бірмінгем. Виписати слова (с. 206)у словник та вивчити їх.Виконати письмово впр.6(b) с.206.Виконати тест на основі прочитаної у Інтеренті інформації впр.7с.207

15.Граматика. Часові форми пасивного стану. Перфектний час.Виконати письмово впр.8 (a,b) c.208,впр.2(a,b) с. 209 (біля кожного слова написати яка це часова форма)

16. Теперішній перфектний час.Виконати письмово. впр.3 с.209 ,впр.4 с.209 (виконати за поданим зразком).Повторити всі типи запитань

17. Пасивний стан. Опрацювати правило с.210.Виконати письмово впр.5,6,7,8 с. 210 -211.Скласти розповідь за поданими фразами впр.9 с.211

18.Велика Британія на карті.Опрацювати та записати у словник подані географічні назви впр.2(a)с.212.Знайти чотири сторони країни та записати їх зошит.Практикування учнів у читанні .Впр.2(b) с.212 – 213.Записати нові слова(с.213) у словник та вивчити їх.

19. Запитання, типи запитань, запитання/відповіді.Виконати усно впр.3 с.214(відповісти на запитання).Записати назви країн(с.214) у словник !!!!! Виконувати всі завдання з цієї тими «Geographical outlook» у друкованому зошиті.

20. Україна! Клімат та географічне положення. Прочитати та перекласти текст с.215. Виконати письмово Впр.5 с.216. Записати слова у словник та вивчити їх

21. Розповідаємо про Україну. Практикування учнів в усному мовленні Впр.6 с.216( письмово),впр. 7(а) с.216 ( письмово)

22. Аналіз клімату та положення Канади та Великобританії.Описати ці 2 країни у повній формі письмово.Виконувати завдання із друкованого зошита відповідно до тем.

23. Аналіз клімату України. Прочитати та перекласти тексти с. 218 - 219. Розповідати про клімат України (13 речень)

24. Природа України та Великобританії. Підготувати інформацію про парки та національні заповідники в Україні та Великобританії. Прочитати та перекласти діалог.Впр. 2с.220 - 221; Дати відповіді на запитання після діалогу

25. Робота у парах. Складання діалогів. Скласти діалог.Впр.3 с. 222 ( письмово у зошитах).Опрацювати завдання із друкованого зошита відповідно до теми.

26. Уявна подорож у Великобританію. Написати детальне повідомлення про подорож у Британію, де побували, що побачили і т.д... Скласти список речей, із якими у Вас асоціюються Британія та Україна.( у тоненькому зошиті).

27. Цікаві подорожі. Практикування учнів у читанні:впр. 2(а) с. 223 - 224( читати, перекладати)

28. Газети та журнали. Види преси. Виконати письмово:впр. 2, 3, 4 (а) с. 225 - 226. Виконати завдання із друкованого зошита відповідно до теми.

29. Місцеві газети та журнали.Виконати письмово: впр. 5, 6 ,с. 227.Розробити проект газети вашого класу.

30. Граматика. Пасивний стан. Виконати письмово:впр. 8,9, с. 228

31. Карта світу. Україна на карті світу. Виконати письмово:впр. 10,11 с. 229

32. Шотландія. Виконати усно:впр.12, с 229 - 230,впр. 13, с. 230 - 231( читати, перекладати)

33. Складання діалогів.Впр. 15, с. 231,впр. 16 ,с. 232

34. Систематизація отриманих знань.Практикування учнів у читанні:с. 233 - 235 ( читати, перекладати).Виконати письмово:впр. 2, 3, 4 с.236. Виконати усно:впр. 5, с. 236

!!!!!!Завершити всі завдання у друкованих зошитах!!


Зарубіжна література

1. Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму. Прочитати статтю з підручника на ст.251-256.

2.Мольєр"Міщанин-шляхтич" Історія створення комедіі. Прочитати дію 1-3 комедіі.

3.Тематика і проблематика комедіі "Міщанин-шляхтич". Відповідати на питання 1-3 ( ст.219).

4.Основні образи комедіі"Міщанин-шляхтич". Підібрати матеріал для характеристики образу Журдена.

5.Сент -Екзюпері"Маленький принц"Людські взаємини, моральні цінності в казці - притчі. Прочитати"Маленький принц".

6.Філософський зміст твору "Маленький принц". Відповідати на питання 3 -6(с.307)Виписати афоризми з тексту.

7.Художні образи казки-притчі"Маленький прнц". Підібрати матеріал для характеристики Маленького принца.

8.Б. Космовська"Буба"Художній світ Космовськоі.Батьки і діти, діди-онуки. Прочитати"Буба".

9.Ідея поваги і любові до людини.Сімейні цінності у творі"Буба".

10.Річард Бах"Чайка Джонатан Лівінгстон"Сюжет твору. Алегоричні образи повісті. Відповідати на питання2 -8(с.314).

11.Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. Відповідати на питання10-15(с.315).

12.Підготувати паспорт одного з вивчених творів(для к.р.)


Історія України

1. Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні .

Опрацювати параграф 30.

2. Колонізація півдня України. Підкорення Кримського ханства .Опрацювати параграф 31.

3. Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївшина. Рух опришків. Поділи Речі Посполитої .Опрацювати параграф 32.

4. Освіта та наука. Києво - Могилянська академія. Г. Сковорода .Прочитати параграф 33.

5. Практичне заняття : визначити способи до яких вдавалися гетьман та козацька старшина аби відстояти суверенітет України .

6. Архітектура . Образотворче мистецтво . Музика .Прочитати параграф 33 пункт 6-8.

7. Урок узагальнення " Українські землі в 20-90-х роках XVIII ст."

8. Внесок України у формування європейської цивілізації . Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України XVI-XVIII ст.

9. Практичне заняття : Місце тогочасної України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах.


Всесвітня історія

1. Урок узагальнення. Узагальнити знання: Османська імперія. Річ Посполита . Московська держава. 16-17 ст.

2. Просвітництво і промислова революція.Опрацювати параграф 22/

3. Освічений абсолютизм .Опрацювати параграф 23.

4. Міжнародні відносини XVIII ст.Опрацювати параграф 24.

5. Англійські колонії і Пн. Америці. Опрацювати параграф 25

6. Практичне заняття : " Особливості державного устрою США" . Параграф 26

7. Урок узагальнення "Епоха просвітництва " . Виконати тестові завдання ст. 224

8. Китай та Японія в XVI-XVIII ст.

9. Індія та Персія в XVI-XVIII ст.


Мистецтво

1.Тема:Українські пам`ятки класицизму.

Урок узагальнення знань.

Д/З. Опрацювати параграф 26.Порівняти риси європейського та українського мистецтва класицизму.

2.Стиль романтизм.Характерні ознаки романтизму.

Д/З. Опрацювати параграф 27.У чому проявилась новизна в архітектурі і скульптурі цього стилю.

3.Тема уроку: «Стиль романтизм.Характерні ознаки романтизму.Архітектура і скульптура.Неоготика,неовізантійський стиль.Наполеонівський ампір».

Д\З.Порівняти неовізантійські і візантійські храмові споруди.

4.Тема уроку: «Стиль романтизм у живописі.Характерні риси живопису романтизму.Творчість титанів живопису:Ф.Гойя , Е.Делакруа,І.Айвазовський.

Д\З.Опрацювати тему.Переглянути репродукції картин титанів живопису романтизму.

5.Тема уроку: «Стиль романтизм в музиці та театрі.Характерні риси музичного романтизму.Творчість композиторів Ф.Шуберта,Ф.Шопена,Ф.Ліста,Р.Вагнера.

Д\З.Прослухати вальс №10 Ф.Шопена та переглянути картини В.Первунінського «Віденський бал».

6.Тема уроку: «Стиль реалізм.Характерні риси реалізму в архітектурі та скульптурі».

Д\З.Переглянути зображення архітектурних споруд та назвати характерні риси стилю.

7. Тема: Стиль реалізм. Характерні риси реалізму в мистецтві. Архітектура реалізму: неороманський стиль. Скульптура реалізму. Жанри скульптури.

Д/З: Опрацювати параграф 30 ( с. 239-245) . Виконати слайд - шоу із шедеврами архітектури та скульптури реалізму .

8. Тема: Стиль реалізм (продовження). Характерні риси реалізму в живописі . Творчість художників - передвижників . Музичне мистецтво реалізму .

Д/З: Опрацювати параграф 31 ( с. 246 - 255) . Хто заснував товариство пересувних художників? Де , коли і хто входив до складу ?


Алгебра

Тема. Теорема Вієта. Опрацювати §20. Розв’язати вправи: 682, 686, 688, 690, 692, 697, 699, 700. Домашнє завдання: 683, 685, 689, 698.

Тема. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Опрацювати §21. Розв’язати вправи: 726, 727, 728, 730, 732, 736. Домашнє завдання: 729, 731, 733.

Тема: Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Опрацювати § 22. Розв’язати вправи:750, 752, 755, 757, 759, 761, 763.

Тема: Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач. Опрацювати § 23. Розв’язати вправи: 777, 778, 782, 785, 789, 790, 792.
На окремих подвійних листках виконати завдання №6 «Перевір себе» в тестовій формі с. 190

Тема: Розв’язування вправ. Повторити § 3. Виконати Завдання № 6 «Перевір себе» у тестовій формі.

Контрольна робота на тему: «Квадратні рівняння». Завдання будуть надіслані у viber групи.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь. Повторити § 1. Розв’язати вправи: 815(1-7), 818, 823(3-6), 825(3-6), 834(3, 4), 837(1-4), 842(6, 7), 845.

Тема: Квадратні корені та дійсні числа. Повторити § 2. Розв’язати вправи: 847, 850, 852, 857, 864, 865(1-4), 868, 879(1-4), 880.

Тема. Розв’язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних. Повторити § 3.18 – 3.22. Розв’язати вправи 758, 906, 907.

Тема. Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до них. Повторити § 3.23. Розв’язати вправи 783, 787, 912, 899.

Тема. Розв’язування вправ і задач. Розв’язати вправи 853, 857, 878.

Підсумкова контрольна робота


Геометрія

Тема. Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. Опрацювати §4.20. Розв’язати вправи: 666, 669, 671, 672, 674, 676, 678, 681, 683. Домашнє завдання: 667, 673, 675, 679.

Тема. Площа паралелограма, ромба. Опрацювати § 4.21. Розв’язати вправи: 697, 700, 701, 702, 704, 706, 711. Домашнє завдання: 703, 707, 710.

Тема: Площа трикутника. Опрацювати § 4.22. Розв’язати вправи 724, 727, 728, 730, 733, 737, 739, 753, 754.

Тема: Площа трапеції. Опрацювати § 4.23. Розв’язати вправи 773, 775, 777, 779, 781, 785, 789, 805.

Тема: Розв’язування задач на знаходження площ геометричних фігур. Повторити § 4.20-4.23.
На окремих подвійних листках виконати завдання №6 «Перевір себе» в тестовій формі с. 190.

Контрольна робота на тему: «Многокутники. Площі многокутників». Завдання будуть надіслані у viber групи.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

Тема: Чотирикутники та їх властивості. Повторити § 1.1 – 1.10. Розв’язати вправи: 806, 813, 816, 818, 823.

Тема. Подібність трикутників. Повторити § 2.11 – 2.14. Розв’язати вправи 829, 831, 836, 838.

Тема. Розв’язування прямокутних трикутників. Повторити § 3.15 – 3.18. Розв’язати вправи 844, 845, 847, 848.

Тема. Многокутники. Площі многокутників. Повторити § 4.19 – 4.23. Розв’язати вправи 852, 857, 858, 859.

Підсумкова контрольна робота


Біологія(8-А)

Тема. Вегетативна нервова система. Прочитати § 39.

Тема. Профілактика захворювань нервової системи. Прочитати § 40.

Тема. Загальна характеристика сенсорний систем. Прочитати § 41.

Тема. Зорова сенсорна система.Око. Прочитати § 42.

Тема. Сприйняття світла, кольору, простору. Прочитати § 43.

Тема Гігієна слуху. § 44.

Тема Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. § 45.

Тема Сенсорні системи смаку і нюху. § 46.

Тема Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. § 47.

Тема Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. § 48.

Тема Безумовна рефлекси. Інстинкти. § 49.

Тема. Умовні рефлекси. § 50-51.

Тема. Мова. Мислення та свідомість. Навчання та пам'ять. § 52-53.

Тема. Біоритми. Сон. § 54-55.

Тема. Ендокринна система. §56-57.

Тема. Залози внутрішньої секреції. §58-59.

Тема. Залози змішаної секреції. Імунна система. §60-62.

Тема. Будова та функції репродуктивної системи. § 63-66.

Тема. Постембріональний розвиток. Репродуктивне здоров'я. §67


Біологія(8-Б)

Тема. Вестибулярний апарат та орієнтація в просторі. Прочитати § 47, пункт 1.

Тема. Сенсорна система руху. Прочитати § 47, пункт 2.

Тема. Сприйняття болю, температури, тактильна чутливість. Прочитати § 47, 3 пункт.

Тема. Повторення теми "Сенсорні системи".Повторити § 41-47.

Тема. Поняття про вищу нервову діяльність. Прочитати § 48, пункти 1, 2.

Тема. Типи вищої нервової діяльності. Прочитати § 48, пункт 3, 4.

Тема. Безумовна рефлекси. Прочитати § 49, пункт 1.

Тема. Інстинкти. Прочитати § 49, пункт 2

Тема. Умовні рефлекси. Прочитати § 50, пункт 1

Тема. Особливості поведінки і психіки людини. Прочитати § 50, пункт 2.

Тема. Формування поведінкових реакцій. Прочитати § 51, пункт 3

Тема. Гормони. § 57, пункти 1,2.

Тема. Ендокринна система. § 57, пункти 3,4.

Тема. Залози внутрішньої секреції. Гіпофіз. § 58, пункт 1.

Тема. Щитовидна залоза. § 58 , пункт 2.

Тема. Залози внутрішньої секреції (продовження ). § 59.

Тема. Залози змішаної секреції. § 60.

Тема. Імунна система. § 61, пункти 1,2.

Тема. Алергія. Взаємодія регуляторних систем організму. §62( до кінця).

Тема. Будова та функції репродуктивної системи. §63, п.1.

Тема. Репродуктивне система людини. §63 ( ДО КІНЦЯ).

Тема. Запліднення. Вагітність. §64.

Тема. Ембріональний період розвитку людини. §65, п.1.

Тема. Плацента та її функції. §65, п.2,3.

Тема. Постембріональний розвиток людини. §66.

Тема. Репродуктивне здоров'я. §67, п.1.

Тема. Захворювання, що передаються статевим шляхом. §67, п.2,3.

Тема. Функції, що підтримують цілісність організму. §68, п.1.

Тема. Узгодженість діяльності регуляторних систем у підтримання гомеостазу. §68, п.2,3.

Узагальнення знань.


Географія

Тема. Кількість населення в світі та Україні. Прочитати § 47.

Тема. Зміна кількості населення в світі та Україні. Прочитати § 48

Тема. Механічний рух населення. Прочитати § 49

Тема. Густота населенняю. Прочитати § 50

Тема. Розселення населення. Прочитати §51-53

Тема. Етнічний склад населення. Прочитати §54-55

Тема. Релігійний склад населення. Прочитати §56

Тема. Природа та населення Тернопільської обл.

1. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку.
2. Особливості природних умов і ресурсів. Об'єкти природно-заповідного фонду.
3. Населення нашої області. Використати інтернет ресурс


Фізика

Тема:
Домашнє завдання:

  1. Послідовне з’єднання провідників Вивчити параграф 31. Розв’язати задачу 256, 257
  2. Паралельне з’єднання провідників Вивчити параграф 32

Тема. Розв’язування задач на змішане з’єднання провідників (див. ст.140(формули), задачі ст. 141-142. Домашнє завдання: розв’язати задачі 264, 263

Тема. Контрольна робота. Тестові завдання ст. 176-177 розв’язати

Навчальний проект.
Тема проекту:
1. Електричний струм навколо нас (в побуті та промисловості)
2. Робота електричного струму
Домашнє завдання: вивчити § 33 ст. 143

Тема. Розв’язування задач ст.15. Домашнє завдання: розв’язати задачі 268, 269, 270 ст. 152

Тема. Закон Джоуля Ленца. § 35

Тема. Розв'язування задач

Тема. Потужність електричного струму. § 34.

Тема. Електронагрівальні прилади. § 36

Тема. Природа електричного струму в розчинах і розплавах електроліті. § 37

Тема. Закон Фарадея для електролізів. § 37, ст.155. Розв'язування задач ст.167.

19.05 Підсумкова контрольна робота (здати фотозвіт)

Тема. Електричний струм у газах. § 38, ст. 156-159

Тема. Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями

Навчальний проект див. ст. 173-175 (дати відповіді на запитання)

Підсумковий урок з розділу Робота та потужність електричного струму


Хімія(8-А)

1-2. Розрахункові задачі хімічними рівняннями. П. 10, впр. 98, 95

3. Узагальнення знань.

4. Основи, їх склад, назви, класифікація. Фізичні властивості основ.

5. Поняття про луги. Заходи безпеки під час роботи з лугами. П. 6, впр. 56, 60

6-8. Хімічні властивості основ. П. 11, впр. 101, 102

9-10. Загальні способи добування основ.П. 16, Впр. 147а, 148 Використання основ. Впр.107.

11-12. Поняття про амфотерні оксиди і гідроксиди. П. 13, впр. 122, 124.

13. Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями. Впр. 125, 123.

14. Практична робота. Добування цинк гідроксиду і доведення його амфотерності.

15-16. Зміна характеру оксидів та гідроксидів елементів у другому і третьому періодах.

17. Розв'язування розрахункових задач. (За посиланням, інтернет ресурс).

18. Узагальнення знань. Повторити П. 6, 11, 13.

19-21. Солі, їх склад, назви, класифікація. Фізичні властивості. Поширення у природі. П 26, Впр. 199, 197, 201, 203; П. 32 с. 174.

22. Хімічні властивості середніх солей. П 32, Впр. 255

Тема. Поняття про кислі солі. § 32 (ст.181-182)

Тема. Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. § 32 (ст.182)

Тема. Загальні способи добування солей. § 36; Впр. 291, 293, 290

Тема. Використання солей. Розв'язування задач. § 32 (ст.179), Впр. 260

Тема . Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук. § 38; Впр. 306, 308, 305

Тема. Практична робота 3. Розв'язування експериментальних задач.

Домашній експеримент. Взаємодія яєчної шкаралупи з оцтом.

Тема. Розв'язування задач (речовина взята з надлишком). Інтернет ресурс: wym-1588164235165

Тема. Контрольна робота 2.

Тема. Урок узагальнення знань.

Тема. Підсумковий урок.


Хімія(8-Б)

Тема. Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів:взаємодія з кислотами. П. 29, с. 153-155, вправа 229.

Тема. Взаємодія основ з кислотними оксидами, солями. Вправа 226.

Тема. Хімічні властивості нерозчинних основ. Заходи безпеки під час роботи з 2 лугами. С. 159, вправа 230.

Тема. Розв'язування розрахункових задач. Вправа 231, 233

Тема. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами. (§ 31; Впр. 246, 252)

Тема. Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями (Впр. 229; 232; 241; 244; 252)

Тема. Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи та кислоти.

Тема 8-9. Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. (§ 32; Впр. 254, 256, 257, 259)

Тема. Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. (ст. 182-185, по варіантах як у класі, виконати на листочках)

Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук. § 19 (38-новий підручник ), вправи 172 с. 119, 174 (в, г), 169 (усно)

Тема. Розв'язування експериментальних задач. Провести домашній експеримент.

Тема. Практична робота 3. Розв'язування експериментальних задач. С. 120 (1 варіант).

Тема. Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями., Вправи 166 (с. 114), 157 (с. 109), 151 (с. 106). § 10.

Тема. Контрольна робота 2.

Тема. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини. .Опрацювати текст на с. 79, 71, 54, 47, с. 57.

Тема. Захист навчальних проєктів. (Теми за вибором).

Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми "Основні класи неорганічних сполук". Виконати вправи 108, 88, 129 (а, б), 176.

Тема. Екскурсія віртуальна. (Краєзнавчий і мінералогічний музеї).


Трудове навчання

Проєкт "Мій одяг- мій імідж"

Тема. Намисто, підвіска. Асортимент виробів із бісеру.

Тема. Поєднання кольорів у бісероплетінні. Читання схем для плетіння бісером.

Тема. Способи виготовлення виробів із бісеру. Плетіння намиста на станку.

Тема. Етапи проєктної діяльності. Технологія виготовлення намиста.

Тема. З'єднання деталей виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій.

Тема. Виконання проєкту

Тема. Виконання проєкту

Тема. Остаточна обробка виробу


Інформатика

Тема. Поняття про мову гіпертекстової розмітки.

Тема. Додавання до веб-сторінки гіпертекстових та графічних елементів.

Тема. Додавання до веб-сторінки мультимедійних елементів. Домашнє завдання: Опрацювати записи с. 197-199 із підручника Інформатика 9 кл. авт. Н.В.Морзе.

Тема. Створення веб-сторінки мовою гіпертекстової розмітки

Тема: Розв’язування компетентнісних завдань та виконання проекту. Виконати завдання «Переїзд до Києва» на с. 235. Результати надіслати на електронну скриньку вчителя m123.dobrov@gmail.com

Тема: Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих.

Тема: Формати аудіо- та відеофайлів. Опрацювати с. 80-82.

Тема: Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Опрацювати с. 83-85.

Тема: Захоплення аудіо й відео, створення аудіо-, відеофрагментів. Практичне завдання № 14. Завдання буде надіслане у viber.

Тема: Побудова аудіо- й відеоряду. Опрацювати с. 85-93.

Тема: Додавання до кліпу ефектів. Опрацювати с. 89-93.

Тема: Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота № 15 (Виконати Завдання 1 на с. 97)

Тема: Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. Опрацювати с. 83-84

Тема. Практична робота № 16: Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. Виконайте завдання 1,2 на сторінці 98.

Тема. Розв’язування компетентнісних завдань

Тема. Розв’язування компетентнісних завдань

Тема. Практична робота № 17: Розв’язування компетентнісних завдань. Виконати завдання на тему « У здоровому тілі – здоровий дух» на с. 239.


Основи здоров'я

Тема. Забруднення навколишнього середовища і здоров'я. Питна вода і здоров'я. Параграф 23.

Тема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров'я. Параграф 24.

Тема. Вплив забруднення грантів на здоров'я. § 25.

Тема. Правова відповідальність і закони України.Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх.Види правопорушень. § 26.

Тема. Захист від кримінальних небезпек.Самооборона та її межі. § 27.

Тема. Протидія торгівлі людьми.Дитяча безпритульність. § 28.

Тема. Небезпека залучення до соціальних угруповань.Практична робота.Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування. § 29.

Тема. Вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей. § 30.

Тема. Онлайн безпека для попередження насильства та зловживань.Виконати завдання після §30.

Тема. Підсумковий урок.Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я"


Фізична культура

Діджитал-фізкультура: wym-1586281296240

Модуль «Баскетбол».

1)Ознаки перевтоми та засоби її попередження.

2)Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці.

3)Підвідні вправи для вивчення технічного елементу «заслін».

4)Розв‘язування тестів за модулем «Баскетбол». Матеріали для опрацювання: wym-1584100686349

5)Вправи для розвитку гнучкості.

6)Потрійні стрибки з місця.

7)Вправи для запобігання плоскостопості.

8)Перегляд відеороликів за тематикою баскетболу.

9) Вправи для розвитку сили м’язів верхніх кінцівок та тулуба.

10) Складнокоординаційні вправи.

11) Скласти комплекс вправ для розвитку гнучкості.

12) Правила безпеки під час занять з футболу.

13) Бігові вправи.

14) Біг зі зміною напрямку.

15) Жонглювання м’ячем.

16) Стрибки з імітуванням удару головою.

17) Стрибки через скакалку за 20 с.

18) Стрибки вгору з напівприсіду.

19) Піднімання тулуба в сід за 30 с.

20) Нахили вперед з положення сидячи.

21) Скласти комплекс вправ ранкової гімнастики.

22) Зробити презентацію «Видатні футболісти зарубіжних країн».

23) Вправи для розвитку м’язів ніг.

24) Описати технічний прийом у футболі та зобразити схематично(на вибір; до прикладу, удар по воротах внутрішньою частиною підйому).

25) Повільний біг до 1500 м.

Кiлькiсть переглядiв: 1706

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.