Англійська мова

1-А кл.

1. Моя улюблена їжа с.80-81.

2. Я маю..... с.82

3. Літери M m,N n , O o, P p. с. 83-84.

4. Меню. с 85

5. Мій сніданок . С.86

6. Літери Qq, Rr, Ss, Tt. с. 87-88.

7. Story time. Revision. с.89-91.

8. Я можу грати .с.92.

9. Він може,він не може. с.93.

10. Вона може ,вона не може .с. 94.

11. Літери Uu, Vv. с.95

12. Літери Ww, Xx. с.96

13.Ти можеш....?- Так я можу ( Yes, i can ) с.97

14. Літери Yy, Zz. с. 98

15. Почуття. Вміння . С. 100

16. Візит до зоопарку.Я можу бачити . С. 101

17. АВС party.

18. Story time. С. 102-103.

1-Б кл.

1. Моя улюблена їжа. Смакота!!! Ознайомлення із назвами продуктів харчування.*Переглянути відео за поданим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=i_JQwhPKzdI

2. У мене є….. ! Називати продукти харчування.*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4

3. Ознайомлення із літерами алфавіту(Mm, Nn, Oo).Переглянути відео за поданими посиланнями:https://www.youtube.com/watch?v=apZYqrWmTi8,https://www.youtube.com/watch?v=RkFukpdp82s,https://www.youtube.com/watch?v=DpneFzsdZe8.Опрацювати матеріал на подані літери у прописах

4. Меню. Назвати здорову та шкідливу їжу.Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=GnfTHsdTodA

5. Мій сніданок. Називати продукти, які вживаємо на сніданок. Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=fsQVfQt0HOk

6. Ознайомлення із літерами алфавіту (Pp,Qq, Rr). Переглянути відео за поданим посиланнями:https://www.youtube.com/watch?v=2LgedMWCPZA,https://www.youtube.com/watch?v=9u6FDMC-3a4,https://www.youtube.com/watch?v=DJW6r2N76m0.Опрацювати матеріал на подані літери у прописах

7. Час історій.Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=ZHsg_J-qvXI

8. Повторення вивченого матеріалу.*Тренувати написання вивчених літер

9. Я можу грати. Дозвілля. Літера “U”*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=E43iHCmNL64* Написати літеру у зошиті

10. Він може / він не може. Літера “V”*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=88N6h9rLQZI* Написати літеру у зошиті

11. Вона може /вона не може. Літера “W”*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=F3biCC7BlFA* Написати літеру у зошиті

12. Називаємо особи (він/вона/воно)*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=RRY4sUOgHVs

13. Ти можеш…..? Так, я можу! Літера “X”*Переглянути відео за поданим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=RhA10WVTmHw*Написати літеру у зошит.

14. Узагальнення отриманих знань із відеозаписів.Літера "Y".Переглянути відео за поданим посиланням :https://youtu.be/RJH2oMKPeaw

15. Систематизація вивчених літер алфавіту.Літера " Z". Переглянути відео за поданим посиланням:https://youtu.be/f-iL7k5jhCI

16. Почуття. Емоції. Переглянути відео за поданим посиланням:https://youtu.be/ZHS7vCdBeus

17. Візит до зоопарку. Вміння. Я можу бачити. Переглянути відео за поданим посиланням:https://youtu.be/mP6J8f0_Fdg

18. ABC. Систематизація вивченого алфавіту. Відобразити усі літери алфавіту на малюнку у власних альбомах.

19. Час історій. Засвоюємо англійський алфавіт. Переглянути відео за поданим посиланням:https://youtu.be/3nJyRMa-Gg8

20. Систематизація вивченого матеріалу. Повторити привітання! Переглянути відео за поданим посиланням:https://youtu.be/uqGTbMNgXoE

21. Перегляд мультфільмів за поданим посиланням: https://youtu.be/IGsf5UDcl2s

22. Повторюємо кольори. Переглянути відео за поданим посиланням: https://youtu.be/vJ9DyJ1f42U

23. Підведення підсумків. Розробка власного портфоліо.Систематизація вивченого матеріалу.

Математика

1.Утворення попереднього і наступного чисел. Обчислення виду 80+1,80-1. Аналіз і порівняння задач. Вимірювання довжини відрізків(с.96).

2.Числа 41-90.Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання(с.97).

3.Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка(с.98).

4.Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач(с.99).

5.Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач.

6.Метр. Вимірювання метром довжини предметів. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів. Розв’язування задач(с.101).

7.Вартість. гривня і копійка. Дії з іменованими числами. Утворення і записування чисел. Розв’язування задач(с.102).

8.Назви чисел від 90 до 100. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач(с.103).

9.Повторення вивченого матеріалу(с.104-105).

10.Додавання і віднімання в межах100.Нумерація чисел першої сотні.Читання і записування чисел у межах100.Розв'язування задач (с.106).

11.Додавання і віднімання круглих двоцифрових чисел.Розв'язування задач.(с.107).

12.Додавання виду 60+4,5+30. Знаходження довжини ламаної лінії (с. 108).

13.Віднімання виду 48-8, 48-40. (С. 109).

14.Обчислення на основі нумерації.Складання задач.Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків (с. 110).

15.Складання задач за малюнком і числовими даними (с. 111).

16.Порівняння виразу і числа.Розв'язування задач(с. 112).

17.Повторення вивченого матеріалу (с. 113-114).

18.Додавання виду 45+3. Обчислення виразів за числовою прямою (с. 115).

19.Віднімання виду 48-5. Задача на знаходження невідомого від'ємника (с. 116).

20.Додавання круглих чисел у межах 100(с.117).

21.Додавання виду 45+30. (С. 118).

22.Закріплення додавання виду 45+30. Порівняння виразу і числа (с. 119).

23.Віднімання виду 45-20. Побудова відрізків. Розв'язування задач (с.120).

24.Закріплення віднімання виду 45-20.Творча робота над задачею.Дні тижня. (С. 121).

25.Додавання виду 24+35 (ознайомлення).Розпізнавання геометричних фігур (С. 122).

26.Додавання двоцифрових чисел.Задача на знаходження невідомого зменшуваного.Знаходження довжини ламаної лінії (С. 123).

27.Віднімання виду 65-24(ознайомлення).Розв'язування задач.Визначення часу за годинником (с. 124).

28.Віднімання двоцифрових чисел.Визначення відстані маршруту.Розв'язування задач (с. 125).

29.Очислення виразів зручним способом.Розпізнавання геометричних фігур (с. 126).

Я досліджую світ

1.Чому Сонце на Землі-найголовніше?(с.48).

2.Чому без повітря немає життя?(с.49).

3.Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?(с.50-51).

4.Де міститься вода?(с.53-54).

5.Мої досліди. Які властивості має вода?(с.55).

6.Чому нам потрібна вода?(с.56).

7.Що означають слова “земля”і ”грунт”?(с.58).

8.Який склад має грунт? (с.59-60).

9.Чому кажуть,що робочий грунт-"батько"врожаю? (С.61).

10.Якими бувають рослини? (С.63-64).

11.Як вивчати будову рослин? (С.65).

12.Як розрізняти дерева,кущі й трав'янисті рослини? (С.66).

13.Мої спостереження.Якими бувають культурні рослини? (С.68).

14.Яку користь культурні рослини приносять людям? (С.69).

15.Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? (С.70-71).

16.Якими бувають тварини? (С.73-74).

17.Хто такі комахи? (С.75).

18.Хто такі риби? (С.76).

19.Хто такі птахи? (С.78-79).

20.Хто такі звіті? (С.80).

Українська мова

1.Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів “Тарас Григорович Шевченко”,” Леся Українка”(Ч.2,с.55).

2.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

3.Буква” ща”, позначення нею звукосполучення[шч].Читання складів ,слів. Опрацювання віршів К. Перелісної “Дощик”, ”Різнокольоровий дощик” (за В.Полинюк) (Ч.2,с.56-57).

4.Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

5.Закріплення звукового значення букви ” ща”. Опрацювання оповідання В. Сухомлинського” Яке щастя?”(Ч.2,с.58).

6.Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

7.Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту” Удома краще”(за Т. Волгіною) (Ч.2,с.59).

8.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

9.Звук ф, позначення його буквою еф. Читання складів , слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко “Жираф”(Ч.2,с.60-61).

10.Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень,слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

11.Закріплення звукового значення букви еф. Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту “Вистава малюнків “( Ч.2,с.62-63).

12.Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею.Складання й записування речень.

13.Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту “Фунікулер у Києві”(Ч.2,с.64-65).Робота з дитячою книжкою.

14.Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

15.Звуки [дз],[ дз’], позначення їх буквосполученням” дз”. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного “Дзвіночки”(Ч.2,с.66).

16.Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

17.Відпрацювання злитої вимови звуків[ дз] ,[дз’]. Опрацювання вірша Грицька Бойка” Горобець” та оповідання” Лісовий майстер”( за Ю. Старостенком) (Ч.2,с.67).

18.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Побудова і записування речень.

19.Звук [дж],позначення його буквосполученням"дж".Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша"Джміль"(Ч.2,с. 68).

20.Письмо буквосполучень дж,Дж,слів із ними.Словниковий диктант.Записування речень.

21.Закріплення звука [дж],буквосполучення"дж".Опрацювання тексту"Цілющі джерела"(Ч.2,с.69).

22.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень,поданих друкованим шрифтом.

23.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Дзюдо"(Ч.2,с.70-71).

24.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктування.

25.Апостроф.Вимова і написання слів з апострофом.Опрацювання тексту "П'ятеро ",вірша "Маю десять пальців я..."(Ч.2,с.72-73).Робота з дитячою книжкою.

26.Написання складів та слів з апострофом.Звуковий аналіз слів.Пояснювальний диктант.

27.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер "(Ч.2, с.74).

28.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

29.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів"Я навчився вже читати...","Книжка"(Ч.2,с.75).

30.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Написання буквосполучень та речень.Вибірковий диктант.

31.Алфавіт.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Опрацювання вірша"Буква"Я"". (Ч. 2,с.76-79).

32.Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень.

33.Читаю і відгадую загадки .Загадки.Складання загадки про тварину.Опрацювання текстів" У лісовій школі","Солодке слово"(Ч. 2,с.80-81).

34.Речення.Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.Робота з деформованими реченнями.

35.Читаю і слухаю дитячі пісні.Українська народна колискова.Дитячі народні пісні "Зайчику,зайчику...","Два півники".Українська народна пісня. "Вийди,вийди,сонечко"(Ч. 2,с.82-83).

36.Вчимося відповідати на запитання.Складаємо речення.Складання розповіді про школу.

37.Читаю лічилки. "Раз метелик, Два жучок..."."Місяць жмурить..."."Десять,дев'ять, вісім,сім..."(Ч.2,с.84-85).

38.Доповнення незавершених речень.Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

39.Читаю українську народну казку."Рукавичка"(укр .нар. казка)(Ч .2, с.86-87).

40.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Закріплення вмінь писати букви алфавіту.

41.Читаю укр. нар.казку. Розігрівання епізодів казки"Рукавичка"(Ч. 2,с.87).

42.Головні звуки.Звуковий аналіз слів.Просування тексту,поданого рукописним шрифтом.

43.Читаю авторські казку.О.Зубер"Як заєць про шукав"(Ч. 2, (с.88-89).

44.Приголосні звуки.Звуковий аналіз слів.Удосконалення вимови окремих звуків.Просування тексту,поданого рукописним шрифтом.

45.Читаю вірші про пори року.Ф.Петров"Від зими і до зими"."У якому місяці?"(за К. Перелісною)(Ч. 2,с.90-91).

46.Поділ слів на склади.Виконання мовних вправ.Вибіркове списування .

47.Читаю про дні тижня.А.Жупанин"Хто молодець?".Загадка.З.Мензатюк"Сім днів"(Ч. 2,с.92-93).

48.Слова -назви предметів.Розрізнення слів-назв предметів за запитаннями хто?що?Розподіл предметів за групами.

49.Читаю про кольори у природі.А.Музичук"Якого кольору промінці".З.Гуменко "Олівці"."Розмова кольорів"(за М.Стояном)(Ч.2, с.94-95).

50.Слова -ознаки предметів.Розрізнення слів -однак предметів за питаннями який? яка? яке?Списування тексту,поданого рукописним шрифтом.

Кiлькiсть переглядiв: 851

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.