Екстернатна форма навчання. Графік річного оцінювання. 2023/2024 н.р.

Дистанційна форма навчання. 2020 р. Українська мова. Тема. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх. Параграф 46. С.144. Вправа 7 с. 146.

Тема .Написання не з ні з різними частинами мови. Параграф 47. С. 147-148. Впр. 7с. 151.

Тема. Правила графічних скорочень. Параграф 40, с. 118. Впр. 7, с.121.

Тема. Морфологічна норма. Параграф 48, с.152-153 впр. 7, с.155.

Тема. Іменник. Рід іменників. Параграф 49, с.156-157. Впр 7, с.160.

Тема. Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. Іменники спільного і подвійного роду. Визначення роду невідмінюваних іменників. Параграф 49, с.156-157. Впр.7, с.160.

Тема. Есе " Ще назва є, а річки вже немає". Написати на чорновику есе за змістом вислову народної мудрості "Ще назва є, а річки вже немає".

Тема. Іменники, що мають лише форму однини або множини. Параграф 50-51, с.161-162. Впр.7, с.165.

Тема. Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Параграф 52-53. Впр.7, с.170.

Тема. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Параграф 54, с.171-172. Впр.7, с.174.

Тема. Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Опрацювати матеріали підручника с. 168, параграф 53. Виконати впр. 2, с.168.

Тема. Словозміна іменників ІV відміни. Опрацювати параграф 53, с.168. Виконати вправу 5, с.169.

Тема. Контрольна робота( есе). Написати есе на тему " Мандрівки рідним краєм надихають і приносять насолоду й позитивні емоції".

Тема. Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові. Опрацювати параграф 55-56, с.175-176. Виконати вправу 7(1 завд.) с.178.

Тема.Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Опрацювати параграф 59-60, с. 184-185. Виконати вправу 5, с. 189.

Тема. Аргументи й докази. Опрацювати параграф 61-62, с.190-191. Виконати вправу 5, с.193.

Тема. Полемічні прийоми. Опрацювати параграф 63-64, с.194-195.

Тема. Мистецтво відповідати на запитання. Опрацювати параграф 63-64, с. 195-197.


Українська література

Тема. Володимир Винниченко " Момент" Опрацювати матеріали підручника с.179-191. Прочитати новелу " Момент".

Тема. Позакласне читання. Бесіда за змістом роману " Записки Кирпатого Мефістофеля" .Прочитати роман" Записки Кирпатого Мефістофеля"

Тема. Образне слово поетичного модернізму. Опрацювати с. 205-206

Тема . Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Опрацювати с. 206-214. Вивчити напам' ять поезію " Contra spem spero".

Тема. Збірка поезій " На крилах пісень", її основні цикли. Неоромантизм як основа естет. позиції Лесі Українки. Опрацювати матеріали підручника с.212-216. Аналіз поезії ". Contra spem spero!"

Тема. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети ("Мріє не зрадь", " Стояла я і слухала весну"). Опрацювати с. 216-219. Аналіз поезій.

Тема. Драма- феєрія " Лісова пісня". Опрацювати с.219-223. Дібрати цитати для характеристики образів ( письмово).

Тема. Символічність образів Мавки і дядька Лева. Опрацювати с.223-227. Скласти план до драми- феєрії " Лісова пісня".

Тема. Мати Лукаша й Килина - антиподи головній героїні Мавці. Опрацювати с. 223-227. Дібрати асоціації до образів Мавки та Килини.

Тема. Микола Вороний " Блакитна Панна", " Інфанта". Опрацювати матеріали підручника с.229-237, вивчити напам'ять вірш " Блакитна Панна".

Тема. Узагальнено- ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Згадка про революцію як данина естетиці доби соц. перетворень " Інфанта". Опрацювати матеріали підручника с.237-238.

Тема. Олександр Олесь ( О. Кандиба). " З журбою радість обнялась", "Чари ночі", "О слово рідне! Орле скутий!..", " По дорозі в казку". Опрацювати матеріали підручника с.240-242. Вивчити напам'ять вірш " Чари ночі"

Тема. Олександр Олесь. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості ( " З журбою радість обнялась", " Чари ночі"). Опрацювати матеріали підручника на с. 243-247. Вивчити напам'ять вірш " Чари ночі".

Тема. Розвиток мовлення 4. Творча робота ( асоціативний етюд) за поезією Лесі Українки, М. Вороного, Олександра Олеся.( Усно).

Тема. Література рідного краю 2. Тернопільська організація Національної спілки письменників України. Молода муза свого району, міста. Підготувати повідомлення про поетів та письменників рідного краю.

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого. Підготувати повідомлення ( усно) " Твір, із прочитаних у 10 класі, що сподобався мені найбільше. Чому?"


Зарубіжна література

1. Поль Верлен"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня". Естетичні погляди поета у вірші"Поетичне мистецтво". Сугестивність,музикальність лірики. Вивчити напам'ять вірш "Осіння пісня".

2.Артюр Рембо"Голосівки", "Моя циганерія".Художнє новаторство Рембо. Відповідати на питання 10-18. (ст.231)

3.Артюр Рембо"Голосівки","Моя циганерія. Художнє новаторство Рембо. Написати на чернетці твір на тему"Я і світова поезія".

4.Моріс Метерлінк"Синій птах" Концепція символістського театру. Прочитати п'єсу "Синій птах".

5."Синій птах".Особливості розвитку сюжету казки-феєріі.Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. Відповідати на питання 5-11(с.242).

6.Паоло Коельйо"Алхімік". Мотиви і образи світовоі культури у творі. Знайти у творі ознаки роману-притчі.

7.Пошук сенсу буття в романі. " Алхімік" Система образів. Підготувати стислу характеристику образів роману.


Іноземна мова(Англійська мова)

1.Живопис. Опрацювати с.124,125.Викон. усно впр.11 с. 126

2. Найвідоміші художники минулого століття.Викон.впр.12,14 с.127

3.Мистецтво сьогодення.Види мистецтва.Читати впр.4 с.130.Викон.впр.9 с.131

4.Мистецькі школи. Повтор.лексику.Викон.впр.4,5 с.132,133

5 Велика Британія.Родинне життя.Опрацювати с.4,5.Виконати письмово впр.4 с.5

6.Природні ресурси Великої Британії .Опрацювати с.8,9.Виконати усно впр.4 с.9, письмово впр.6 с.9

7. Державні свята.Опрацювати с.6,7.Виконати впр.2,4 с.6,7

8. Найпопулярніші заклади харчування серед молоді.Опрацювати с.10,11.Виконати письм.впр.5 с.11

9. Медицина Британії.Опрацювати с.12.Виконати усно впр.3 с.13,письмово впр.4 с.13

10. Лондон- столиця Британії.Опрацювати с.16,17.Виконати усно впр.2,3,4 с.16,17 письмово впр.6 с.17

11 Культура Лондона. Підсумковий урок по темі.

12. Підготовка до проєктної роботи.Опрацювати матеріал на с.222-225

13. Виконання та презентація проєкту"Україна-це Європа"

14.Повторення вивченого матеріалу.Читати впр 2 с 218.Виконати письмово впр.2б с.220

15. Підсумковий урок з теми Україна

16. Контроль аудіювання.

17. Контроль читання.

18. Контроль письма.

19.Контроль говоріння.


Історія України

10-А кл.

Розділ:Західноукраїнські землі в міжвоєнний період.

&30.Культурне життя на західноукраїнських землях. &Робота над проектом: Історія рідного краю в контексті загальноукраїнських подій 1914-1939рр.

&Підготовка до уроку узагальнення.ст166-189.

&32.Україна на початку Другої світової війни.ст191-193.

Розділ.Україна в роки Другої світової війни.

&32.Окупація Червоною армією Галичини,Бесарабії,Північної Буковини.ст194-198.

&33.Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні війни.ст199-201.

&34.Початок німецько-радянської війни.Бойові дії 1941-1942рр.ст201-207.

&35.Український національний рух у1941-1942рр.ст207-211.

&36.Україна в умовах нациської окупації.ст212-218.

Розділ:Україна у Другій світовій війні.

&.36.Трагедія Бабиноґо Яру.Голокост.ст219-223.

&37.Рух опору.Націоналістичний рух опору(УПА).ст223-228.

&37.Польський визвольний рух.Радянський партизанський рух.ст228-231.

&38.Бойові дії 1941-1943рр.Чорносвитники. ст232-236.

Розділ:Україна в Другій світовій війні .

&38.Виґнання нацистів з Правобережної та Південної України.ст236-238

&38 Депортація татар та інших народів з Криму.Завершення бойових дій на території України.ст239-242.

&.39.Україна на завершальному етапі війни.Внесок України в Перемогу.ст243-250.

&39.Культура України в роки війни.ст250-254.

Урок узагальнення до розділу.

Практичне заняття.Війна в пам'ятниках рідного краю.(онлайн екскурсія).

10- Б кл.

Розділ:Утвердження тоталітарного режиму в Україні.

&25.Масові репресії.Великий терор.Сталінська конституція.ст150-155.

&26.Національно - культурне життя радянської України.ст156-164.

&Голодомор мовою документів.Практичне заняття.Джерела ,мережа. інтернет,медіа.

&Підготовка до уроку узагальнення до розділу : Утвердження тоталітарного режиму.ст119-165.

&27.Українські землі в складі Речі Посполитої.ст166-174.

Розділ5. Західноукраїнські землі в міжвоєнний період.

&27.Українські політичні організації.ДіяльністьОУН. ст170-174.

&28.Українські землі в складі Румунії.ст174-178.

&29.Українські землі в складі Чехословаччини.Карпатська Україна.ст178-183.

&30.Культурне та релігійне життя на західноукраїнських землях. Ст183-189.

Урок узагальнення.Завдання на ст190.QR-код.

Розділ:Україна у Другій світовій війні

&32.Окупація Червоною армією Галичини,Бесарабії,Півн Буковини ст190-198.

&33.Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні війни ст199-201.

&34.Початок німецько-радянської війни.Бойові дії 1941-1942ррст201-207.

&.35.Український національний рух у 1941-1942рр ст207-211.

Розділ: Україна в Другій світовій війні.

&.36.Україна в умовах нациської окупації.ст212-222.

&37.Рух Опору та його течії в Україні.ст223-231.

&.38.Вигнання з України нациських загарбників.ст232-242.

&39.Внесок українського народу в перемогу над нацизмом.Культура в роки війни.ст243-253.

Урок узагальнення до вивченого розділу.

Практичне заняття.Війна в пам'ятниках рідного краю.(онлайн екскурсія).


Всесвітня історія

Розділ:Передумови Другої світової війни.

&25.Утворення вогнищ війни.Мюнхенська угода.Антикомінтерновський пакт.ст150-154.

&26.Підготовчі заходи СРСР до воєнного вторгнення в Європу.ст155-158.

&Практичне заняття.Міжнародні відносини в др пол1930хрр у світлі історичних джерел. Аналіз історичних джерел ст153 таQR- код .Аналіз ст157-158.

Розділ8:Друга світова війна.

&27Причини,характер,періодизація Другої світової.ст160-166.

&28.Основні театри воєнних дій 1941-1942рр радянсько-німецької війни.ст167-171.

&28.Утворення антигітлерівської коаліції та її значення.ст171-173.

&.29.Особливості окупаційного режиму.ст174-179.

Розділ:Друга світова війна.

&30-31.Хід війни,завершальний період капітуляція Німеччини .ст181-194.

Урок узагальнення по вивченому розділу.

Практичне заняття.Примусова праця у Третьому рейху.Трагедія ув'язнених у концтаборах.Матеріали медіа ресурсів.


Громадянська освіта

Розділ: Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту.

Тема:Соціальні цілі економіки.

&37.Економіка як сфера життя людей.ст167-170.

Тема:Сталий розвиток.

&38.Раціональне й ефективне використання ресурсів.ст171-174.

&39.Сталий розвиток як спосіб збереження довкілля.ст174-177.

Тема:Ринкова економіка.

&40.Принципи ринкової економіки.Конкуренція.ст178-185.

Тема : Економіка домогосподарства.

&41.Домашнє господарство.Бюджет домогосподарств.Права споживачів.ст186-193.

Тема:Підприємництво.

&43.Підприємницька діяльність.Правовий захист бізнесу.ст194-199.

Практичне заняття.Створюємо бізнес план власного підприємства.Джерела медіа ресурси.

&44.Ринок праці.Поняття роботодавець і найманий робітник.Заробітна плата.ст200-205.

Практичне заняття.Складання власного резюме.

&45.Лобіювання власних інтересів і корупція.ст206-208.

&45.Корупціогенні ризики.Причини та наслідки корупції. В економіці та політиці.ст209-212.

Узагальнення до розділу 6.Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту.

Розділ: Україна,Європа,Світ.

&47.Інтеграція й глобалізація.Витоки й процес європейської інтеграції.ст214-216.

&48.Міграція.Європейська політика сусідства.ст217-220

&49.Міжнародні відносини та міжнародне право.ст221-226.

&50.Система безпеки.Урядові та неурядові міжнародні організації.ст226-230.

Розділ:Україна,Європа,Світ.

Практичне заняття.Молодіжне волонтерство в країнах світу.Матеріали масмедіа.

&51.Світове співробітництво України.ст232-235.

&52.Європейський вибір України.Європейське світове співтовариство, с 235-239.

&Участь України в ООН,ОБСЄ,Раді Європи,СОТ тощо. Матеріали та ресурси медіа.

Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок Громадянська освіта предмет, що формує власну життєву позицію яка допомагає самореалізації людини в суспільному житті


Алгебра

Тема. Ознаки зростання і спадання функції. Опрацювати § 3, п. 22. Розв'язати вправи: 22.4, 22.6, 22.8, 22.10

Тема. Точки екстремуму функції. Опрацювати § 3, п. 23. Розв'язати вправи: 23.1, 23.3, 23.5, 23.9

Тема. Найбільше і найменше значення функції на проміжку. Опрацювати §3, п.24. Розв'язати вправи: 24,1; 24,2; 24,4; 24,6; 24,6; 24,7.

Тема. Застосування похідної для дослідження функцій та побудова їхніх графіків. Опрацювати §3, п.25. Розв'язати вправи: 25.1, 25.2, 26.31

Тема. Похідна та її застосування. Повторити п.19-23. Розв’язати вправи 19.3, 19.5,19.12, 20.4, 20.6, 21.2, 21.4, 24.2.


Геометрія

Тема. Повторити множення вектора на число. Опрацювати § 6, п.41. Розв'язати вправи: 41.18, 41.21, 41.22, 41.24

Тема. Повторити скалярний добуток векторів. Опрацювати § 6, п. 42. Розв'язати вправи: 42.14, 42.15, 42.17, 42.19, 42.22

Тема. Аксіоми стереометрії та наслідки з них. Повторити §4, п.27. Розв'язати задачі: 27.6, 27.7, 27.10, 27.12, 27.13.

Тема. Паралельність прямих і площин в просторі. Повторити §4, п.30-32. Розв'язати задачі: 30.1, 30.2, 30.9, 30.11, 31.6, 32.7, 32.9.

Тема. Перпендикулярність прямих і площин в просторі. Опрацювати §5, п.33-35. Розв'язати задачі: 33.4, 33.7, 34.8, 34.10, 35.4, 35.6.

Тема. Вектори в просторі. Повторити п.39-42. Розв’язати задачі 39.8, 39.10, 39.14, 40.6, 40.8,40.16, 41.5, 41.10, 41.14, 42.4,42.6, 42.11.


Біологія і екологія(10-А)

Тема. Місце вірусів у системі органічного світу. Прочитати § 72

Тема. Поняття про віроїди, пріони. Прочитати § 73-76

Тема. Загальна характеристика інфекційного процесу. Прочитати § 74-75

Тема. Репродукція клітин. Прочитати § 77-78

Тема. Життєвий цикл клітин. Прочитати § 79

Тема. Структурна організація інтерфазного хроматину. Прочитати § 80

Тема. Способи репродукції клітин. Прочитати § 81 (пункти 1-3)

Тема. Структурні зміни хроматину. Прочитати § 81(пункт 4)

Тема. Порушення процесу мітозу. Прочитати § 82

Тема. Непрямий поділ. Мейоз. Прочитати § 83

Тема. Прямий поділ-амітоз. Прочитати § 84

Тема. Старіння і загибель клітин. Прочитати § 85

Тема. Репродукція організмів. Практична робота. Типи та способи розмноження організмів. § 86-87. До пр.р використати мал.87.2 та 87.1.

Тема. Способи нестатевого розмноження. § 88-89.

Тема. Статеве розмноження і статевий процес. Пр.р.Вивчення будови статевих клітин тварин, зміни їхньої будови ( С.195-хід роботи, використати мал.90.1) § 90.

Тема. Гаметогенез у рослин та грибів. § 91, пункт 3.

Тема. Гаметогенез у тварин на прикладі ссавців. § 91.

Тема. Будова статевих залоз. Особливості сперматогенезу та овогенезу у людини. Практична робота.Відмінність сперматогенезу та овогенезу у людини. § 92.

Тема. Фактори регуляції гаметогенезу. § 93.

Тема. Запліднення: його форми, етапи і значення. § 94, пункти 1-3.

Тема. Подвійне запліднення у покритонасінних рослин. § 94, пункт 4.

Тема. Зовнішнє та внутрішнє запліднення у тварин. § 94, пункт 5, § 95.

Тема. Етапи запліднення у людини. § 96.

Тема. Механізми визначення статі. § 97.

Тема. Індивідуальний розвиток організмів. § 98.

Тема. Етапи ембріонального розвитку у тварин. § 90, пункти 1-2.

Тема. Типи та закономірності процесів дроблення. § 99, пункт 3.

Тема. Поява багатоклітинного одношарового зародка-бластули. § 99, пункти 1-2.

Тема. Способи гаструляції. Способи закладки мезодерми у безхребетних та хордових. § 99, пункти 3-4.

Тема. Гістогенез, органогенез. § 100, пункт 1.

Тема. Поняття про стовбурові клітини, поява тканин. Ембріональна індукція. § 100, пункти 3-4.

Тема. Процес нейруляції, формування комплексу осьових органів. Первиннороті та вториннороті організми. § 101, пункти 3-5.

Тема. Похідні зародкових листків. Практична робота. Вивчення похідних зародкових листків. §100, пункт 2, пр.р. на с.209 підручника.

Тема. Поняття про провізорні органи. Амніоти і анамнії. § 101, пункти 1-2.

Тема. Механізми регуляції онтогенезу. Ембріональні теорії та закони. Періодизація ембріонального розвитку людини. Типи дроблення та гаструляції у людини. § 102, пункти 1-2.

Тема. Критичні періоди розвитку зародка людини. Ембріональний розвиток та його етапи у рослин. § 102, пункти 3-4.

Тема. Сучасні методи ембріології. §103.

Тема. Постембріональний розвиток організмів. §104, пункт 1.

Тема. Розвиток з повним і неповним перетворенням. ПРАКТИЧНА РОБОТА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ОПИС КОМАХ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ

РОЗВИТКУ. (Використати текст і мал.104.2 і 104.3,)

Тема. Етапи постембріонального розвитку настінних рослин. § 104, п.3.

Тема. Вікові періоди індивідуального розвитку людини. §105, п.1,2.

Тема. Старість як етап онтогенезу. §105, п 3.

Тема. Життєві цикли і чергування поколінь. Повт. §104.

Тема. Ріст та регенерація. §106, п.1,2.

Тема. Типи, швидкість, тривалість росту різних груп організмів. §106, п.3,4.

Тема. Вплив на ріст організму людини екзогенних та ендогенних чинників. §106, п.3,4.

Тема. Регенерація. Типи регенерації. §108,п.1,2.

Тема. Здатність до регенерація у різних тварин. §108, п.3,4.

Тема. Трансплантація органів. §109.

Узагальнення знань.


Біологія і екологія(10-Б)

Тема. Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування. Параграф 34.

Тема. Закономірності розподілу алелів в популяціях. Параграф 37.

Тема. Сучасні завдання медичної генетики.

Тема. Спадкові хвороби і вади розвитку людини, їхні причини. Параграф 39.

Тема. Методи діагностики та профілактика спадкових хвороб людини. § 39

Тема. Репродукція як механізм забезпечення безперервного існування видів. § 42.

Тема. Особливості процесів регенерація організму людини. § 43.

Тема. Трансплантація тканин та органів у людини, їх перспективи. § 45.

Тема. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. § 46.

Тема. Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їх наслідки. § 47.

Тема. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань. § 48.

Тема. Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини. Лабораторна робота. Вивчення будови статевих клітин людини. Виконати лабораторну роботу.

Тема. Суть та біологічне значення запліднення. § 46.

Тема. Особливості репродукції людини і зв'язку з її біосоціальною сутністю. § 42.

Тема. Особливості репродукції.Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.Біологічні і соціальні аспекти.§ 50.

Тема. Ембріогенез людини.§ 51.

Тема. Лабораторна робота 4.Вивчення етапів ембріогенезу.Виконати лабораторні роботу.

Тема.Контрольна робота 2.

Тема. Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси посту та розвитку людини.§ 52.

Тема. Підсумковий урок.


Географія(10-А)

Тема. Загальна характеристика Америки. Прочитати § 22-23

Тема. Особливості економіки країн Америки. Прочитати § 24

Тема. Третинний сектор економіки. Прочитати § 24.

Тема. Практична робота ст. 137 в зошиті

Тема. Країни Америки §25, 26, 27

(США, Канада, Бразилія) §25, 26,27

Практична робота 6 с.150-151 ( в робочому зошиті)

Тема. Країни Африки.§ 28-32

Тема. Україна в міжнародному просторі. § 33, 34


Географія(10-Б)

Тема. Субрегіони та країни Америки. Прочитати § 80-85

Тема. Практична робота 20-21 в робочому зошиті.

Тема. Дослідження ст. 216 (одне на вибір).

Розділ "Африка" §86-95

Тема. Загальна х-ка Африки

1 дослідження на вибір

Тема. Країни Африки

Практична робота 25

1 дослідження на вибір

(Можна у вигляді мультимедійної презентації)

Сучасні проблеми і стратегії розвитку світу та України на 21 століття.

Тема. Глобалізаційні виклики 21 століття. § 96, 97

Тема. Стратегії розвитку людства на 21 століття. § 98, 99

Тема. Україна в міжнародному просторі. § 100- 102.

Дослідження на вибір зі ст.242, 246.


Фізика

Підсумковий урок з теми "властивості газів, рідин, твердих тіл" розв'язати завдання для самоперевірки ст. 215

Тема. Основні поняття термодинаміки. Внутрішня енергія. §36, впр.36 №4

Тема. Перший закон термодинаміки. § 38, п.1

Тема. Кількість теплоти та робота в термодинаміці. §37, впр. 37 (1,2)

Тема. Застосування першого закону термодинаміки до ізопроцесів в ідеальному газі. Адіабатний процес. § 38 п.2 впр.38.1

Тема. Теплові двигуни. §39 впр.39(4)

Тема. Оборотні і необоротні процеси. Другий закон термодинаміки. § 39 п.1

Тема. Цикли теплових машин. ККД теплових машин. Цикл Карно. §39 п.2,3,4.

Тема. Принцип дії холодильної машини. §39 п.5

Підсумковий урок з теми "Основи термодинаміки". Стор.236. Завдання для самоперевірки.

Тема. Електричне поле. Напруженість електричного поля. Силові лінії електричного поля. §41

Тема. Точковий заряд як електричний аналог матеріальної точки. Електричне поле точкових зарядів. Принцип суперпозиції, електричне поле системи зарядів. §41 п.2,3,4. Впр.41 (1,2)

Тема. Робота при переміщенні заряду в однорідному електростатичному полі. §42 п.1

Тема. Потенціальний характер електростатичного поля. Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенціальні поверхні. § 42 п.2,3,4,6. Впр.42 (5)

Тема. Зв'язок напруженості однорідного електричного поля з різницею потенціалів. § 42 п.5

Тема. Вимірювання елементарного електричного заряду. Дослід Міллікена. § 40 впр.40 (3)

Тема. Провідники та діелектрики в електростатичному полі. Поняття про диполь. Діелектрична проникність речовини. §43

Тема. Електроємність. Конденсатори та їх використання в техніці. Види конденсаторів. § 44 п.1,2

Тема. Лабораторная робота № 10. Вимірювання електроємності конденсатора

Тема. З'єднання конденсаторів. §44 п.3 впр.44 (8)

Тема. Енергія зарядженого конденсатора. §44 п.4, впр.44 (7)

Тема. Захист навчальних проектів.

Тема. Підсумковий урок з теми "Електричне поле"


Хімія

Тема. Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. Читати параграф 29. Відповісти на питання 216-222 с.176

Тема. Розв'язування розрахункових задач . Розв'язати задачі 193-200 с.159

Тема. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації та поліконденсації. Пластмаси. Вивчити § 30. 31. 32. 33. Дати відповіді на питання 223 - 247.

Тема. Найпоширеніші полімери і сфери їхнього використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас у контексті сталого розвитку суспільства.
Захист навчальних проектів.
Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів. Переробка побутових відходів в Україні й у розвинених країнах світу.

Тема. Синтетичні волокна. Фізичні властивості й застосування.
Захист навчальних проектів.
Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті і промисловості. Вивчити § 34. Відповісти на питання 248 - 250

Тема. Зв'язки між класами органічних речовин. Вивчити § 35 ст.205 Виконати вправи 251-257 ст. 210-211

Тема. Загальні поняття про біологічно активні речовини. Вивчити § 36 ст.211 Відповісти на питання 261-265 ст. 218

Тема. Роль органічної хімії у розв'язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, у створенні нових матеріалів. Вивчити § 37 ст. 219 Відповісти на питання 266-270 ст. 266


Технології

Тема. Технології виготовлення та декорування обраного предмету інтер'єру

Тема. Технології виготовлення та декорування обраного предмету інтер'єру

Тема. Визначення виду та порядку використання технологічних операцій та їх застосування для виготовлення виробів.

Тема. Виконання технологічних операцій

Тема. Визначення виду та порядку використання технологічних операцій.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу.

Тема. Оздоблення виробу

Тема. Технологія остаточної обробки виробу

Тема. Технологія остаточної обробки виробу

Тема. Види догляду за виробами інтер'єрного призначення.

Тема. Презентація та оцінка проєктної діяльності


Інформатика

Тема. Криптографічні методи захисту інформації. Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів. Матеріали для опрацювання: wym-1584040209404

Тема. Виявлення атак. Захист периметра комп'ютерних мереж. Керування механізмами захисту. Матеріали для опрацювання: wym-1584040387432

Тема. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки. Матеріали для опрацювання: wym-1584040480475

Тема. Проблеми забезпечення безпеки в комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Рівні інформаційної інфраструктури корпоративної мережі. Мережеві загрози, вразливості і атаки. Засоби захисту мереж.

Тема. Призначення, можливості, і основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмауерів). Переваги та недоліки брандмауерів. Основні захисні механізми: фільтрація пакетів, трансляція мережевих адрес, проміжна аутентифікація, відхилення скриптів, перевірка пошти, віртуальні приватні мережі, протидія атакам, націленим на порушення роботи мережевих служб, додаткові функції. Політика безпеки при доступі до мережі загального користування.

Тема. Системи аналізу вмісту поштового і веб-трафіку (електронна пошта і НТТР). Політики безпеки, сценарії і варіанти застосування і реагування.

Тема. Віртуальні приватні мережі (VPN). Загрози, пов'язані з використанням VPN.

Тема. Антивірусні засоби захисту.

Тема. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних


Фізична культура

1.Загально-фізична підготовка.

2. Виконання вправ на розвиток стрибучості.

3. Розвиток м’язів плечового та спинного поясів.

4.виконувати вправи з обтяженнями вагою 16-24 кг.

5.Комплекс ЗРВ на силу рук і ніг.

6.Вправи на збільшення еластичності м'язів.

7.Активні та пасивні нах или. Вправи на розтягування.

8.Вправи на розвиток гнучкості.

9.Організуючі і стройові вправи.

10.ЗРВ та спеціальні вправи.

11.Виконання вправ з гімнастичною палицею.

12.Бігові та стрибкові вправи

13.Жонглювання м'яча правою та лівою ногою.

14.Згинання і розгинання рук в упорі лежачи.

15.Виконання бігу 4*9 метрів.

16.Вправи на запобігання плоскостопості.

17.Правила техніки безпеки на уроках з футболу. Прискорення та ривки з м'ячем.

18.Удари по м'ячу на точність.

19. Укидання м'яча на дальність.

20. Техніка ведення м'яча у різні способи.

21.Комплекс ЗВР на сили рук і ніг.

22.Бігові та стрибкові вправи.

23. Жонглювання м'яча правою і лівою ногою.

24. Вправи для збільшення еластичності м'язів.

25. Вдосконалення техніки ударів по м'ячу на точність.

26.Прискорення та ривки з м'ячем.

27.Біг зі зміною напрямків на швидкість.

28.Вдосконалення техніки жонглювання м'ячем лівою та правою ногою.

29. Виконання ударів по м'ячу на точність та дальність.

30. Ривки до м'яча з наступаючим ударом по воротах.

31. Прискорення та ривки з м'ячем.

32. Розвиток м'язів верхніх та нижніх кінцівок.

33. Жонглювання м'ячем стегном та головою.

34. Тематичне оцінювання. Описати основні правила гри у футбол.


Захист Вітчизни

1. Організаційна структура цивільного захисту України. Обов’язки учнів щодо вивчення основ цивільного захисту. ст. 230

2. Надзвичайні ситуації воєнного характеру від зброї масового ураження. ст. 232

3. Сигнали і порядок оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій. ст. 236

4.Занальні уявлення про смерть.Поняття про реанімацію та порядок проведення.

5.Штучне дихання. Його різновиди. непрямий масаж серця.

6.Поняття про рану. Види кровотечі, їх класифікація.

7.Техніка накладення кровоспинного джгута.

8.Основні принципи надання домедичної допомоги в умовах бойових дій.

9.Дії рятівника при травматичній ампутації кінцівок.

10.Домедичнв допомога при внутрішній і зовнішній кровотечі.

11.Зупинка кровотечі з ран: шиї, тулуба, кінцівок

12.Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.

13.Техніка накладення пов'язки на грудну клітку, голову, живіт.

14.Організаційна структура цивільного захисту України.

15.Зброя масового ураження: ядерна, хімічна та бактеорологічна .Особливості уражаючої дії.

16.Вибухонебезпечні предмети та правила поводження з ними.

17.Сучасний тероризм як загроза людству.

18.Правила виготовлення найпростіших засобів захисту органів дихання та порядок їх використання.

19.Санітарна обробка людей. Порядок та способи її проведення.

20. Тематичне оцінювання з розділів "Тактична підготовка ", " Основи медичних знань".


Захист Вітчизни(ОМЗ)

1. Оцінювання стану організму людини.Термінальний стан.

1.1.Оцінювання загального стану потерпілого, рівня свідомості; перевірка наявності дихання і серцебиття.

Шок. Види шоку(геморагічний, кардіогенний, інфекційно - токсичний, анафілактичний)

*Д/З. Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

1.2. Поняття про термінальний стан та його періоди. Характеристика передагонального і агонального періоду. Клінічна смерть, ознаки та тривалість. Біологічна смерть, основні ознаки.

*Д/З. Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

2. Домедична допомога при гострих порушеннях дихання та під час зупинки серця.

2.1.Поняття про реанімацію. Основні завдання реанімації потерпілого в стані клінічної смерті.

*Д/З. Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

2.2. Основні реанімаційні заходи: підготовка потерпілого до відновлення дихання, в тому числі забезпечення прохідності дихальних шляхів; штучне дихання, непрямий масаж серця; штучний масаж серця одним реаніматором.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

2.3. Штучне дихання різними методами одним реаніматором.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

2.4. Одночасне проведення штучного масажу серця та штучного дихання двома - трьома реаніматорами.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

3. Опіки. Домедична допомога при опіках. Допомога при тепловому та сонячному ударі, обмороженні і електротравмах.

3.1.Поняття про опіки. Характеристика термічних , хімічних, променевих і радіаційних опіків. Класифікація термічних опіків залежно від глибини ураження. Ускладнення опіків - опіковий шок та опікова хвороба.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

3.2. Охолодження та висушування місця термічного опіку. Накладання стерильних пов'язок при опіках та обмороженнях. Промивання ділянок тіла від дії агресивних речовин (сильних кислот і лугів). Засипання уражених ділянок нейтралізуючими речовинами.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

3.3 Домедична допомога при хімічних опіках.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

3.4. Тепловий та сонячний удар, причини та симптоми їх розвитку, домедична допомога.

*Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

3.5. Обмороження та його періоди. Класифікація обмороження. Стадії загального замерзання тіла. Домедична допомога при обмороженнях.

* Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

4. Дія електричного струму на організм людини. Електротравма як наслідок ураження. Характеристика порушень в організмі людини від дії електричного струму. Надання домедичної допомоги при ураженні електричним струмом.

* Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

5. Ураження блискавкою, її фізична природа та наслідки ураження . Домедична допомога, дотримання правил безпеки під час допомоги при ураженні електричним струмом і блискавкою.

* Д/З Опрацювати відповідний параграф у підручнику.

6. Узагальнення знань із вивчених тем.

Кiлькiсть переглядiв: 2309

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.